woensdag 17 april 2024

Stempel op reis!

Er heeft weer een stempel zijn ronde gedaan, dus posten we vandaag allemaal een creatie met deze set. Het is altijd weer een verrassing welke set er op de deurmat belandt. Deze keer was het voor mij echt een uitdaging. De set is in een heel andere stijl dan de stempels in mijn eigen voorraad. En dat is dan weer het leuke van 'stempel op reis'. Je gaat met andere dingen aan de slag. 

Deze stempel leent zich heel erg om te gebruiken in combinatie met de gelliplate, maar ik stempelde de afbeeldingen gewoon op wit papier. Ik kleurde ze met copics en zocht er vrolijke papiertjes bij.

Ik heb er geen tekstje bij gedaan. Misschien doe ik dat later nog, maar zonder vind ik het in dit geval ook kunnen.

Ik vermoed dat er deze keer weer heel verschillende dingen gemaakt zijn. Kijk je mee?


5 opmerkingen:

  1. Hoi Rhode, het zijn leuke poezen en ik heb vanmorgen even snel gekeken bij iedereen. Zo leuk om al de uitwerkingen te zien! Jouw kaart is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke katten en jij hebt ze heel gaaf verwerkt op je kleurige kaart, dat past ook goed bij ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijke variatie op de reis stempel
    Word er blij van erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen