dinsdag 23 juli 2024

Postage Collage

Hoe leuk ik bloggen ook vind, ik merk dat ik er niet zoveel tijd voor heb. M'n gezin en werk vragen veel tijd en aandacht. Zo gaat dat nu eenmaal in sommige leeftijdsfases. Nu heb ik vakantie en wat meer tijd voor dit soort dingen. Het maken van een kaartje is er desondanks nog niet van gekomen, maar ik heb nog wat in de voorraad staan om jullie te laten zien.

Een tijdje geleden kocht ik voor mijzelf de leuke postzegelstans van Waffle Flower. Dat was echt een goede aankoop. Wat kun je er toch leuke dingen mee maken!

Eigenlijk was dit de eerste kaart die ik met deze stans maakte. Leuk dat je gewoon verschillende afbeeldingen kunt verdelen op je kaart. 

We genieten hier volop van de vakantie. Met het mooie weer van de afgelopen dagen hebben we al veel kunnen zwemmen. Heerlijk!

6 opmerkingen:

  1. Super leuk !!!!
    Geniet van de vakantie ...
    Bloggen is leuk maar geen must...genieten van het gezin
    is heel belangrijk !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart Rhodé! Die stans is zeker gaaf. En ja, ik snap dat er fases zijn waar je druk bent met je gezin (en werk altijd toch?). Dat snapt iedereen. Als je maar aan ontspanning toe komt en dat kom je, lees ik al! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij heb ik deze ook, de kleine. Zo leuk deze stans en wat heb jij er een gaaf kaartje mee gemaakt, heerlijke kleurtjes ook! En wat mijn vriendin Ineke zegt vind ik ook, geniet maar van wat er om je heen is en dat bloggen komt wel. Ook al vind ik het altijd erg leuk als je langs komt. Nog een fijne vakantie verder, Rhodé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja soms heb je van die tijden dat het bloggen er gewoon bij in schiet. Wordt wel weer beter.
    Ik word wel heel vrolijk van je berichtjes en reacties.
    En tof deze postzegelkaart!! Vandaag ook kaartjes met deze stans op mijn blog. Behalve die ook verder nog niets anders gemaakt, gauw maar weer eens doen.
    Je kaartje van vandaag is ook weer prachtig!!
    Fijne vakantie!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dhr. Pedro is direct in pure lening en project(en) financiering privé/bedrijven die toegang zoeken tot fondsen op de kapitaalmarkt. Neem contact op met dhr. Pedro via e-mail: pedroloanss@gmail.com chat ook met hem via WhatsApp-berichten: +393510140339 Ze hebben me geholpen met een lening van 720.000,00 euro om mijn bedrijf te verbeteren. Het was gemakkelijk en snel toen ik de lening aanvroeg toen het moeilijk werd met mijn bedrijf. Dhr. Pedro heeft me zonder vertraging een lening verstrekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart is weer heel mooi. Ik word altijd blij van je mooie kaarten. Ik blog minder als vroeger- ik post wel veel - maar reageren schiet vaak over. Het is wat het is. Fijne vakantie x

    BeantwoordenVerwijderen