vrijdag 2 augustus 2024

Swap met Daniëlle #62

En dan is het alweer augustus en tijd voor de volgende swap. Voor deze maand koos ik een kleurenpalet uit een kleurenchallenge van My Favorite Things:

Ik zag toevallig dat onlangs de laatste kleurenchallenge was. Uiteindelijk zijn er 240 geweest. Degene die ik koos is al uit 2015.

Met mijn potloden kleurde ik het konijntje en het raampje in de kleuren van de cahllenge. De kleuren zijn niet exact, maar dat geeft niet. Het gaat om het idee. Ik heb dat vaker met kleuren. Het lijkt eerst precies op de kleur die ik wil, maar als ik dan bezig ben wordt het met het blenden toch net wat anders.

Ik vond het leuk om deze keer een vierkante kaart te kiezen. Hij lijkt veel op de vorige kaart. Ik had ook nog iets anders willen maken, maar i.v.m. onze vakantie is dat niet gelukt. Op vakantie heb ik wel het een en ander kunnen kleuren, dus daar hoop ik de komende tijd lekker verder mee aan de slag te gaan. 

En nu ga ik snel kijken wat Daniëlle heeft gemaakt. Ik denk dat zij wat originelers bedacht heeft... >klik<


3 opmerkingen:

  1. Voor als je weinig tijd hebt voor de hobby is dit toch perfect? Je vakantie is veel belangrijker, je werkt hard dus geniet ervan. Het is een heel gaaf kaartje met dat konijntje toeterend uit het raampje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve kleurtjes zijn het! En het is een enig stempeltje. Geniet lekker van je vakantie. Nu ga ik bij Danielle kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk zeg met dat haasje in het venster!! En ja handig om dingen te hebben liggen voor als je een keer tijd hebt.
    Hier in de vakantie ook veel dingen in elkaar gezet en gekleurd.
    Nu eerst weer aan het werk. En met de kids vrij zal er van knutselen niet zoveel komen.
    Fijn weekend verder!! (en vakantie natuurlijk!!)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen