vrijdag 30 augustus 2024

Stempel op reis!

Deze keer deed maakte een stempelsetvan Gerjon een rondje langs ons allemaal. Gerjon koos de set 'Be Lovely' van Simon Says Stamp voor ons uit. 

In de set zitten 3 meisjes en nog een aantal teksten. Met een aantal van die kleinste tekstjes maakte ik een achtergrond. Op het onderste gedeelte van de kaart plakte ik een stukje DP met bloemetjes.

Eén van de meisjes kleurde ik in met copics. Ik plakte haar verhoogd op. Een kleine tekst onderaan de kaart en wat hartjes dichtbij het meisje maakten het compleet. Ik ben heel benieuwd wat de anderen gemaakt hebben. Kijk je mee?





4 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje, hoor! Erg leuk die tekst achtergrond, past goed bij het leuke meisje! Mooi gekleurd heb je haar ook en ja, goed idee om te bewaren voor februari ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart maakte je, leuk die achtergrond met tekstjes.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig kaartje. Zo lief dat meisje en de kleuren die je koos maken het tot een heel schattig kaartje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen makkelijke opdracht maar wel een super leuk kaartje!!
    Fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen