vrijdag 6 september 2024

Swap met Daniëlle #63

De eerste vrijdag van de maand. Dat betekent een swap met Daniëlle. Vandaag de laatste keer met het pakketje dat ik heb samengesteld:



De opdracht voor deze keer was om een feestelijke kaart te maken. Ik gebruikte het konijntje,  de tekst en het DP uit het pakket. 

Uit een andere set voegde ik de vlaggetjes en de 'sprinkles'  op de achtergrond toe. Op het onderste deel plakte ik nog een leuk bannertje.

Ik had nog DP over, dus maakte ik nog een kaartje met de wasmachine:

Ondertussen ben ik al begonnen met het nieuwe pakketje. Hij is weer zo leuk! Maar nu eerst naar Daniëlle. Wat zou zij gemaakt hebben?

3 opmerkingen:

  1. Superkaartjes allebei! Zo leuk en feestelijk die eerste met de grote tekst en het blije konijn onder de slingertjes en dat wasmachientje vind ik zo enig! Mooi bijpassend DP ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet van jullie swap kaartjes! Wat heb je weer prachtige creaties gemaakt met dit pakketje. Ik houd van die 'cleane' stijl van je! Ook het wasmachine kaartje is super. Dit is één van de weinige lawn fawn stempels die ik ook bezit dus misschien ga ik hem wel een keer van je liften!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart voor jullie opdracht!! Zo vrolijk. Het spat er van af. En je babygirl kaartje is ook schattig. Blijft een super stempelset.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen