zondag 29 september 2024

Gastdesigner Knutsels en Kadootjes

Een tijdje geleden werd mijn kaart uitgekozen bij Knutsels en Kadootjes. Ik mag daarom vandaag gastdesigner zijn. Het thema voor vandaag is: HOOFDDEKSELS. 

Ik kon in mijn voorraad geen hoofddeksels vinden, dus kocht ik een klein setje van Lawn Fawn dat ik eigenlijk al langer wilde hebben. 

In mijn voorraad papiertjes vond ik een papiertje met wiskundige berekeningen. Die gebruikte ik als achtergrond in het roze kader. Op het DP plakte ik de tekst 'you did it' met letters van MFT. Uit het stempelsetje koos ik het opgerolde diploma en natuurlijk de hoed. Achter het geheel plakte ik nog een papiertje met een roze streepje. 

Komende jaren gaan veel vrienden van mijn dochters (en de meiden zelf) examen doen. Ik vermoed dat deze kaartjes dan wel van pas gaan komen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten