maandag 29 februari 2016

Schudkaart #3

Gaby, welkom als volger op mijn blog!

Een tijdje geleden liet ik al twee schudkaarten zien. Ik wilde ook een schudkaart specifiek voor volwassenen maken. Voor deze kaart gebruikte ik het papier 'Going Places' van SU. Toen ik het gele kader opgeplakt had, kwam ik tot de ontdekking dat er niet veel meer geschud kan worden... Ik heb het gele kader opgeplakt met foamtape, maar nu ontdekte ik dat dit eigenlijk te dun is. De sequins hebben eigenlijk net iets meer ruimte nodig. Maar er is ook een voordeel: de sequins zakken niet allemaal naar beneden. Dus als de kaart rechtop staat, zijn de sequins toch een beetje verdeeld ;)


7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie schudkaart, Rhodé! helemaal niet erg dat ie niet echt schudt ;) Ziet er prachtig uit. Leuk juist dat de sequins een beetje verdeeld blijven zitten. Hele mooie birthday-stans heb je gebruikt! Van welk merk is die? Enne... Mariken en ik hadden niets afgesproken, hoor! Het was echt toeval dat we allebei dezelfde stempeltjes hadden gebruikt voor onze cadeautjes afgelopen zaterdag. Van dat soort 'toevalligheden' hebben we wel vaker last, hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De stans is van Mama Elephant. Ik gebruik hem heel regelmatig. Hij past bij veel kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje is dit! Mooie stans!
    En klopt, Ellen en ik hebben op een of andere manier vaak dezelfde gedachtes, plannen, zeggen hetzelfde op een bepaald moment...heel apart is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het juist gaaf; zo zijn ze mooi verdeeld. Permanent geschud zeg maar:). Mooi strak; die birthday stans is een beauty. Wat een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Vroeger maakte ik ook altijd schudkaarten maar nu haast nooit meer! Zou 't ook weer eens moeten doen geeft altijd zo'n leuk effect.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kaart, die stans is inderdaad prachtig zeg! En ook ik vind het niet storend dat de sequins een beetje "vast" zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze vind ik ook mooi !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen