dinsdag 23 februari 2016

Sterkte

Door omstandigheden heb ik even niets gepost en geen berichtjes op jullie creaties achtergelaten. Maar vanaf vandaag wil ik het weer helemaal oppakken. Ik laat jullie een kaartje zien dat ik een week of twee geleden maakte. Gerdine gaf me een tijdje geleden wat blaadjes en bloemetjes die ze had uitgestanst. Ze lagen te wachten tot ik wist wat ik er precies mee wilde doen. De bloem is fragiel en daarom wilde ik er niet teveel bijhalen. In combinatie met het papier van SU vind ik het zelf een rustig geheel. De tekst had ik graag in een ander en kleiner lettertype gezien. Maar ja, ik moet het gewoon doen met de spullen die ik heb. Je zou kunnen blijven kopen...!
Ik heb zitten passen en meten met de lettertjes. Toen ik het bovenste gedeelte DP opplakte, zag ik dat het toch niet helemaal netjes met de lijn meeloopt. Dat ga ik de volgende keer anders aanpakken. Nog genoeg uitdagingen!



3 opmerkingen:

  1. Mooi Rhodé! Prachtig die enkele, fragiele bloem op de rustige achtergrond. Mooi hoe je die onderbroken hebt met een 'witte golf'. Lastig hè, om die letters perfect mee te laten lopen, maar valt echt niet op. 't Is dat je er zelf over begint ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rhodé, Ik ben het met Ellen eens. Mij was het eerlijk gezegd ook niet opgevallen. Soms zijn we zelf te kritisch....
    Ik vind die bloem prachtig; ik heb ze ook van Gerdine gekregen. Met een mooi papiertje er bij heeft een kaart niet veel nodig. Het is de eenvoud die ik zelf erg mooi vindt. Subtiel; prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig, eenvoudig en heel subtiel, met die mooie bloem!!

    BeantwoordenVerwijderen