donderdag 23 augustus 2018

Simply graphics #3

Het derde kaartje werd deze:


Ik koos eerst het DP voor de achtergrond. Ik sneed een strook off-white die ik erop plakte. Daarna de rode bloemen. Ten slotte stempelde ik op kraft de tekst 'just for you'. Het kaartje ging naar Ellen om haar succes te wensen op haar nieuwe school. 

Vandaag een drukke dag voor de boeg. Mijn zusje trouwt en ik ben ceremoniemeester. Ik moet ervoor zorgen dat heel mijn gezinnetje op tijd in de kleren gehesen is en de meiden hun kapsels gedaan zijn. En straks komt de kapster voor mijn haar. 
De jongste was al vroeg wakker (die snapt natuurlijk niet dat uitslapen vandaag wel lekker zou zijn geweest). Daarom zitten we nu samen beneden en probeer ik alles nog rustig te houden zodat de andere kids nog even kunnen slapen. Als ze straks allemaal wakker zijn ga ik gauw aan de slag!

4 opmerkingen:

  1. Oh wat gezellig...leuke dag gewenst en vast gefeliciteerd!
    Je kaart is top!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dit kaartje voor Ellen! Hij is prachtig. En proficiat met je zus natuurlijk, hoop dat jullie een prachtige dag hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart!! En hebben jullie een leuke dag gehad?? Wel speciaal als je zusje trouwt en dan ook nog ceremoniemeester.
    Nog van harte gefeliciteerd!!
    En ook voor deze week een hele fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeee ja, ik herkende ‘mijn’ kaartje meteen! Superlief dat je aan me gedacht hebt. Nogmaals heel erg bedankt voor dit mooie kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen