woensdag 30 januari 2019

Kleurenkaartenteam 'donkerblauw en goud'

Oeps! Helemaal vergeten om mijn kaartje te posten voor het Kleurenkaartenteam... Gelukkig is de dag nog niet voorbij. Hier is hij dan:



Een heel eenvoudig kaartje. De bloemen zijn stempels van Altenew. Ik heb erg zitten twijfelen of ik er nog tekst bij zou doen. Maar ik kon niets geschikts vinden. Dan toch maar zonder. 

Het sneeuwt hier nog steeds, maar ik heb het idee dat de temperatuur al begint te stijgen. Ik vrees voor de kids dat dat vanmiddag geen 'sneeuwspoken maken' wordt.

27 opmerkingen:

  1. Toch. oh op tijd met je kaart. Ze is wel chique en mooi.
    Ben ook ineens volger geworden
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee joh, je bent nog ruim op tijd met je prachtige kaartje! Hier nog geen sneeuw, ik ben benieuwd! Hopelijk kunnen je kids nog genieten vanmiddag van de sneeuwpret!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig, stijlvol kaartje!
    Hier vallen nu eindelijk de eerste vlokjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whow, wat mooi Rhodé, schitterend Kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie, stijlvolle kaart! Heel gaaf gemaakt! Hier geen sneeuw tot nu toe... ben benieuwd! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Rhodé! Ik mis het tekstje helemaal niet en zo kun je hem nog voor verschillende gelegenheden gebruiken. Hier nog geen vlokje gevallen en eerlijk gezegd mag dat van mij zo blijven.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie, elegante kaart ! geslaagd kaartje
    bedankt voor je deelname deze maand, op naar de volgende uitdaging,
    nog een fijne dag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi sjiek kaartje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super kaartje Rhodé!! Zo gaaf.
    Hier hopen we nog op sneeuw maar ik ben er bang voor dat het voordat het donker wordt er geen sneeuw uit de lucht valt.
    Jammer voor de kids.
    Bij jou genieten ze hopelijk nog even.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, hier nog steeds geen sneeuw! Jammer voor de kinderen! Je kaart is heel chique. Fijntjes zo en handig eigenlijk wel zonder tekst. Die kan er altijd nog bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje. Zo fijntjes. Tekst kan je altijd nog doen als je weet naar wie je de kaart verstuurd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel stijlvol deze kaart! Ik vind het wel mooi dat er geen tekst op staat. Nu kun je er nog alle kanten mee op.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje en prima op tijd toch?!

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Rhodé,

    Wat een stijlvolle kaart. En die tekst moet helemaal niet hoor, ze is mooi zoals ze is...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi , prachtige uitstraling !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. chique kaart met die mooie bloemenstempel en dat smalle gouden streepje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stijlvol en mooi door zijn eenvoud, helemaal mijn ding.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi en chique kaartje Rhodé...prachtig hoe die bloemen uitkomen... en het gouden reepje geeft er een mooie sprankeling aan


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi in al zijn eenvoud, knap gedaan.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi! Jammer genoeg voor de kinderen geen sneeuw, ik vind het niet erg...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje, heel stijlvol.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi Rhodé! Soms hoeft er ook geen tekst op een kaart, het is prachtig zo.
    Jammer dat de sneeuw niet lang genoeg lag voor de kinderen.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow prachtig zeg! Zonder tekst kan prima toch, en als je weet naar wie je hem stuurt dan kan er eventueel ook nog ene tekstje op. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen