zaterdag 12 januari 2019

Voor Gerdine

Vanmiddag ging ik gezellig even bij Gerdine op verjaardagsvisite. Naast een klein cadeautje nam ik natuurlijk ook een kaartje mee. Voor het vierde jaar op rij een kaart met de stempelset 'I knead you' van MFT. Dat is eigenlijk een traditie geworden. 



Ik gebruikte een stans van MFT die ik superleuk vind, maar toch niet zo vaak gebruik. Drie poesjes kleurde ik in zachte, bruin-grijze tinten. De strikjes kregen een subtiel glitterend met Wink of Stella. De achtergrond kleurde ik in pasteltinten. 

Afgelopen week is het er niet van gekomen om bij jullie langs te komen op je blog. Hopelijk lukt dat volgende week weer wel. Ik vind het zelf ook altijd leuk om jullie reacties op mijn berichtjes te lezen,  dus ik wil dat ook graag bij jullie doen. En er is zoveel inspiratie bij elkaar te halen!

4 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk en lief kaartje voor Gerdine! Dit is ook echt een toffe stempelset! Zeker weten is het gezellig om reacties te krijgen en inspiratie op te doen!
    Goed gestart na de kerstvakantie met werken? Geniet nog lekker van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is weer heel erg leuk! Is het Gerdine van Saar en Pien? En de eerste week zit er weer op! Altijd even inkomen na de kerstvakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe kaart!! En ja hier lukt het ook niet altijd om elke week overal langs te komen.
    Werk ze maar weer!!
    Hele fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb die stans ook, maar inderdaad ook nog niet echt vaak gebruikt.... Jouw kaartje is echt heel leuk!! Leuk dat tekstje zo!

    BeantwoordenVerwijderen