maandag 3 juni 2019

Happy Birthday!

Onlangs was mijn zus jarig. Een aantal maanden geleden had ze een kaartje van mij gezien dat ik had gemaakt met de leuke papiertjes van Simon Says Stamps. Ze gaf toen aan dat ze het zulke leuke kleurtjes vond. Daarom maakte ik voor haar verjaardag speciaal een kaartje met die papiertjes. Ik maakte bij eenzelfde soort kaart als ik maakte voor de verjaardag van Nicole. 



Leuk om dan te zien wat papiertjes doen. Dit kaartje heeft toch weer een heel andere uitstraling. In het pakketje wat ik ooit won zat behalve de papiertjes ook nog wat shakermateriaal. Dat kon ik nu dus mooi gebruiken. M'n zus was blij met haar kaartje!


5 opmerkingen:

  1. Superleuk! Helemaal als je weet dat ze die papiertjes zo gaaf vindt. Dan moet het wel dat ze dit kaartje te gek vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe shakercard, leuk als je het lievelingspapier van je zus kan gebruiken.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke en vrolijke kaart, met het toffe confettipapier!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige, vrolijke verjaardagskaart voor jouw zus! Ik snap dat zij er superblij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen