woensdag 29 mei 2019

Kleurenkaartenteam geel en blauw

Vorige maand was het niet gelukt, maar deze keer doe ik weer gezellig mee met het Kleurenkaartenteam! Blogland kleurt vandaag felgeel met kobaltblauw. Wat mij betreft een hele mooie combinatie. 



Grappig, want meestal krijgt geel niet zo'n prominente plek op mijn kaartjes. Maar  nu was ik helemaal op dreef... 



Ik stempelde eerst een vel vol blauwe en gele bloemen. Daarnaast nog wat bloemblaadjes. Ik zocht alle gele DP's uit mijn voorraad op en toen maakte ik zowaar drie kaarten achter elkaar. 




De pop-up slider koste wat meer werk, dus heb ik die later afgemaakt. 



Na het maken van deze kaartjes lagen er nog heel wat gele papiertjes in mijn bakje. Zodoende heb ik de laatste tijd heel wat kaartjes gemaakt met o.a. de kleur geel. En dat allemaal door het kleurenkaartenteam!

22 opmerkingen:

  1. Wauw!! Ze zijn prachtig! Heel grote fan van je mooie bloemen en vormgeving. Laat die andere kaartjes ook maar komen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk plaatjes van kaarten! Heel mooi met wit en zwart...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kleuren zijn dit! Mooie bloemen, ze springen er echt uit! Gaaf!
    Gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie bloemenstempels, en je kaartjes zijn prachtig geworden!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn prachtig deze drie kaartjes wat een leuke kleurencombinatie he...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaartjes Rhodé! Die bloemen zijn prachtig en komen mooi uit in deze kleurencombinatie!
    Groetjes
    Jantine
    (Alvast even tussendoor aan het spieken op de blogjes!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zien je bloemenkaarten er heerlijk fris uit, mooi, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwie!! Ik vind ze allemaal even mooi!! Jij hebt echt goed geproduceerd :-) Die slider kaart is ook zo leuk, moet er toch ook eens voor gaan zitten....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige serie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke frisse kaartjes, deze kleuren met wit erbij geeft toch wat meer sjeu

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, bloemen doen het altijd goed.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtreeks Rhodé!! (en dat met mijn favoriete bloemenstempelset!!) Ik vind ze alledrie geweldig in deze frisse kleurtjes, vooral de pop-up kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er heel erg leuk uit ! mooi kaartje, het schuifgedeelte geeft altijd een leuke verrassing, geslaagd hoor
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stuk voor stuk prachtige kaarten, heel mooi gemaakt in de gevraagde kleuren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super kaartjes Rhodé!! Die topslider is helemaal geweldig.
    Een heel fijn Hemelvaartsweekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk idee om de bloemen te laten schuiven, knap gedaan
    bedankt voor je reactie op mijn blog
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig is je kaartje in deze KKT kleurtjes, en dan nog een super mooi modelletje ook...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jaaah mooi zeg, vooral dat je bij de kaarten ook wat ander subtiel kleur gebruikte.
    Maakt het speels. Groetje,s nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi!Lekker frisse kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Rhodé,

    Heb nu pas tijd voor mijn blogrondje, hopelijk lees je mijn reactie nog...
    Wat een leuke kaart maakte je! Van deze combo kan je niet anders dan vrolijk worden!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen