dinsdag 21 mei 2019

Welkom kleintje

Van Gerdine (studio Saar en Pien) leende ik wolkenstansen. Die heb ik zelf niet, maar lijken mij zo leuk voor o.a. babykaarten. Ik stanste wolken, zocht een roze papiertje erbij en vond ook nog een lief konijntje wat ik ooit al eens ingekleurd had. Volgens mij uit een set van Avery Elle. Uit een andere set van Avery Elle koos ik een klein vlindertje. Een klein tekstje op de wolk en wat mij betreft is het helemaal af. 




Het witte streepje onderaan zit aan het roze DP. Het is zo'n randje waar ook vaak het merk op staat, enz. Ik heb het er bewust aan laten zitten, zodat het konijntje erop kan zitten. Niet gek, toch?!

En dankzij de tip van een lieve medeblogster: ik doe graag mee met de 'polkadotchallenge' bij Cas on Friday!

7 opmerkingen:

  1. wat een lieverd ! leuk kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hou ik hiervan! Mooie kleuren, eenvoud, lief konijntje! Geweldig babykaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief!!! Ik zag ergens een polkadot challenge voorbij komen, daar is deze ook perfect voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje! Mooi gedaan dat witte strookje onderaan waar het konijntje op zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje !Top!
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverd! Echt heel leuk gemaakt zo! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen