vrijdag 24 mei 2019

Katten voor Margot

Na 7 jaar neemt Margot afscheid als DT-lid bij Dutch Card Lovers. Als een ware kattenliefhebster heeft zij voor de laatste keer een challenge gekozen: 'een kaart met katten'. 

Ik heb maar 1 stempelset met deze diersoort. Dat was dus niet moeilijk om te kiezen;) Ik heb de stempelset al vaak gebruikt, maar hij blijft leuk. Ik wilde deze keer ook graag de embossingmal met de pootafdrukjes gebruiken. Ik heb van alles bedacht, maar niets was naar mijn zin. Uiteindelijk kwam ik op het idee om iets te maken wat ik niet eerder heb gedaan: een kaartje zonder kleur. Ik stempelde de katten achter de cirkels en emboste (hoe schrijf je dat?) de pootjes op een stukje dat ik zo knipte dat het precies achter de geschulpte rand past. Tenslotte koos ik een leuk tekstje uit de set. 


Ik heb nog zitten twijfelen om toch een beetje kleur toe te voegen, maar ik denk dat dat afbreuk doet aan het kaartje. Ik laat het zo, ik ben tevreden. 

Terwijl ik dit typ legt de aannemer de laatste hand aan ons nieuwe afdak. Hierdoor hebben we wat meer plek voor onze fietsen. De kinderen moesten eerst door het huis om de fiets in het schuurtje te zetten. Niet ideaal. En nu de fietsen allemaal onder het afdak kunnen, heb ik in het schuurtje wat meer ruimte voor andere spullen. Ik hoop dat het morgen mooi weer is, zodat ik het lekker kan uitmesten en opnieuw inrichten. 

9 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje dit! En nee, kleur is nog niet nodig, er zit diepteverschil in door de embossing, dus dat geeft ook al extra effect. Leuk bedacht, zal Margot vast blij mee zijn! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf kaartje! Perfect in zwart/wit! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, zo leuk!! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super kaartje Margot!! Zo tof geworden in het zwart-wit.
    En wat zal je genieten van je afdak. Het beloofd een mooie dag te worden dus je kan lekker uitmesten!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Zo alleen wit is ook tof!
    Heerlijk dat de fietsen nu gemakkelijk geparkeerd kunnen worden. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk is hij geworden! Omdat je geen kleur gebruikt komen de grappige kattenpootjes nog beter tot hun recht. Succes met de schuur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Juist helemaal leuk in zwart-wit! Goede keus om niet te kleuren. De kattenpootjes embossing is er zo leuk bij! Een beetje extra ruimte is nooit weg hè, kan me voorstellen dat met de fietsen door het huis niet ideaal is.... gelukkig hoeft dat nu niet meer :-) Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Best knap in het zwart wit, ik snap je twijfel. Maar erg mooi hoor!! En wat een toffe embossingmal is dat!
    Erg gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen