maandag 8 juli 2019

Welcome boys!

Mijn vakantie is nu echt begonnen! En bij mij start dat altijd met een week waarin ik allerlei klusjes doe. Ik heb een hele lijst met dingen die ik wil doen. Vanmorgen om half zeven uit bed en snel aan de slag. Ik heb vandaag heel wat kunnen doen, maar er staat nog genoeg op de lijst. Ik vind het heerlijk om er mee bezig te zijn, omdat ik in gedachten een opgeruimd en geordend huishouden zie. Ik houd mezelf ermee voor de gek, want met een huis vol jonge kinderen bereik je dat volgens mij nooit. Maar goed, aan het einde van de week is het vast beter dan aan het begin, hihi!

Veel knustseltijd zal ik deze week nog niet hebben. Behalve morgenavond, want dan komt Gerdine lekker knutselen. Maar ik heb nog een paar kaarten die ik nog niet aan jullie heb laten zien. En volgende week heb ik ook een knutseldagje ingepland! 

Ik ben altijd snel door mijn voorraad kaartjes voor geboorte heen. Nu kocht ik een leuk blokje van Echo Park. Ik ging ermee aan de slag en al snel rolden er drie kaartjes uit. Er zitten nog heel veel leuke papiertjes in. Ik ben van plan om binnenkort met dit blokje verder te gaan. Dan heb ik weer een lekker voorraadje kaartje voor de boys. 





Voor meisjes hebben ze ook zo'n soort blokje. Ik heb er even naar gekeken, maar ik ben bang dat daar toch wat minder geschikte papiertjes tussen zitten. Teveel blauw en geel naar mijn zin, denk ik. Voor meisjes kies ik toch snel voor veel roze;) 

6 opmerkingen:

  1. Wat een lieve babykaartjes! Kan me voorstellen dat je voor dit blokje 'viel'! Ik vind de kleurtjes ook best voor een meisje kunnen, zeker het tweede kaartje. Geniet van je vakantie!! (de mijne is net voorbij, ik begin morgen weer..)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie reeks!
    Je eerste alinea is zo herkenbaar. Ik ben de vakantie ook zo gestart. Ik doe nog even door en dan zwakt het ook wel af, want een echt opgeruimd huis zal voor later zijn als de kinderen uit hun ' speeltijd ' zijn. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaartjes hoor en kan ook voor een meisje toch...je ziet zoveel bonte kleurtjes!
    Succes met je klusjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaartjes! En een aanvulling op je voorraad. Een opgeruimd huis met kleine kinderen is mij bijna nooit gelukt. Ik geniet er nu dubbel van, dat het huis net zo is bij terugkomst als bij weggaan. Nu de jongste ook het huis uit is, is dat zo. Ik zou zeggen geniet van deze tijd, met kleine kinderen en een niet altijd opgeruimd huis. voor je het weet zijn ze de deur uit. Klinkt cliché, maar het is echt zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie papiertjes! Je hebt er superleuke babykaarten van gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen