vrijdag 2 augustus 2019

Swap met Daniëlle Zomer #2

Vandaag is het weer tijd voor een nieuw swapkaartje met Daniëlle. De opdracht voor deze keer is het gebruiken van de tekst 'Happy Birthday' die ik voor Daniëlle ook uitgestanst had. 

Ik wist de opdracht al lang van tevoren en toch werd het nog een 'last minute' actie. Ik had even weinig inspiratie. Snuffelend door mijn spullen, zag ik een stansenset van MFT die ik al een poosje niet gebruikt heb. En toen ging het heel snel. Papiertje voor de achtergrond gekozen, witte vlak uitgestanst, strookje onderaan opgeplakt en daarna de tekst. Ik legde het touwtje erbij en toch miste ik nog iets. 


Ik heb het twee dagen laten liggen en toen kwam ik op het idee om de sterretjes erbij te stempelen. Ik vind het wel passen bij de achtergrond die op een sterrenhemel lijkt. Uiteindelijk koste het helemaal niet veel tijd en heb ik weer een mannenkaart klaar!

Hier hebben we nog heerlijk vakantie. We zijn een weekje weggeweest en nu doen we allerlei leuke dingen met elkaar. Vandaag gaan we, op verzoek van de meiden, een dagje shoppen. Ik vind dat een prima plan! Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Ja, dat is wel herkenbaar, dat je soms een kaart even moet laten rusten. Opeens zie je het dan, wat er mist. Het is een heel mooie kaart. Ik ga even bij Danielle kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt...hoe mooi is eenvoud...mooi!
    Groet en geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie kaart
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat is je kaartje leuk geworden! Die sterren passen er inderdaad perfect bij, goed bedacht! En het zijn zo’n leuke papiertjes..... ik ben al druk denkend over het nieuwe pakket :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. soms komt het op een minuut en zegt men : dat is het ! en soms moet men op een kaartje toch eens goed nadenken, en soms zit je vast en laat je het beter aan de kant liggen. Maar je opdracht is geslaagd,
    mooi en simpel en helemaal mijn ding.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik blog op dit moment niet zoveel en loop een beetje achter. Maar op deze prachtige kaart wil ik toch even reageren! Echt heel tof gedaan! Gezellig weekend verder! Wow, wat waait het zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke mannenkaart!! Gave kleurtjes en mooie indeling. Ik zou er een voorraadje van maken. altijd handig.
    Fijne week!! (geniet nog even van je vakantie)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen