woensdag 13 november 2019

MFT Color Challenge #129

Bij MFT is weer een leuke kleurenchallenge



Ik wist bijna direct wat ik wilde maken. Een tijdje geleden kocht ik een leuke set met pinguins van MFT. Eigenlijk heb ik ze nog niet zoveel gebruikt. Daar wilde ik dus mee aan de slag. De achtergrond kleurde ik met lichtblauw. Verder gebruikte ik rood, roze en donkerblauw. Deze pinguins komen een hoop gezelligheid brengen!




Dit kaartje is al verstuurd. Hopelijk vindt Daniëlle het vandaag op de deurmat, want zij is vandaag de jarige Jet!

7 opmerkingen:

  1. Oh wat is ie leuk!! Hij zat niet in de brievenbus vandaag, maar nu is ie toch nog op tijd want ik heb alvast een voorproefje ;-) bedankt alvast!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig kaartje! Een toppost voor jarige Danielle!🌷

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat tof!! Gave kleurencombi ook . En die set is ook vast super met kerstkaartjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig!! Wat leuk voor Danielle. Feestvierende pinguins...zo leuk! Nu ik lees dat het nog niet in haar brievenbus zat ben ik bang dat de mijne ook een dag te laat komt. heb hem wel op tijd op de bus gedaan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart, mooi om te geven en mooi om te krijgen.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wouw wat een leukerd is dit! Zeker weten dat Danielle daar blij mee is!!

    BeantwoordenVerwijderen