vrijdag 1 november 2019

Swap Friday met Daniëlle #5

Vandaag weer tijd voor de swap met Daniëlle. Ik mocht dus weer aan de slag met het supertoffe pakketje. Vandaag laten we allebei iets zien met de 'merry' tekst. Toen ik het pakketje binnenkreeg had ik direct bedacht dat ik het kleine bannertje met 'christmas' op de lus van de 'y' wilde plakken. En een achtergrond met paars en blauw.



Ik heb geen paarse Distress oxide inkt, wel blauw. Ik heb daarom met gewone paarse inkt de achtergrond deels gekleurd en daarna met blauw aangevuld. Doordat ik met het blauw ook over het paars ben gegaan, is het toch gelukt om met de waterspetters vlekken op de achtergrond te maken. Het is heel eenvoudig, maar ik vind de kaart toch mooi geworden door de diepe kleuren.

Ik ben heel benieuwd wat Daniëlle gemaakt heeft. Kijken jullie mee?

7 opmerkingen:

  1. Grappig, we kozen allebei voor een distress oxide achtergrond deze keer! Jouw kleurtjes steken wel heel mooi af tegen de tekst, goed gekozen! Weer een heel geslaagd kaartje en we hebben er weer mooi een voor de voorraad ;-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig! De achtergrond is perfect! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi die donkere achtergrond met die grote merry-tekst rop. Bannertje op de y zit daar helemaal op de juiste plek. Hele mooie kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk, meer hoeft het niet te zijn, komt helemaal tot z'n recht
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg, het zou zo een mini serie kunnen zijn, jouw kaart en die van Danielle. Mooi christmas in de lus! Goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart! Die kleur is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen