maandag 28 oktober 2019

Nog eentje dan...

Ik heb de afgelopen tijd al twee kaartjes laten zien die ik maakte met de set 't Is je verjaardag' van Els Brigé. Ik had de 'hoera'-tekst een aantal keer gestempeld en wilde graag nog een shaker maken. Dat vind ik altijd iets feestelijks geven aan een kaart. Ik koos voor de combi goud/zwart/wit. 



De teksten en de sterretjes zijn allemaal gestempeld met stempels uit dezelfde set van Els. Het papier komt uit een superleuk blokje van Crate Paper. Al een oudje, maar er waren nog wat restjes waar ik wat mee kon. 

De tekst op het labeltje heb ik met wit embossingpoeder gemaakt. Tegenwoordig hoef ik dat niet meer boven het fornuis te doen (niet zo veilig...), maar kan ik het doen met de heattool die ik afgelopen voorjaar van Cornelie kreeg. Wat ben ik daar blij mee zeg! (Nogmaals bedankt, Cornelie!) Ik kan nu ook lekker in de kamer blijven in plaats van met m'n spulletjes naar de keuken te verkassen. 

De termijn van de wedstrijd is nog niet verstreken, dus ik laat dit kaartje gewoon ook meedoen. Ik hoop dat er nog meer inzendingen komen, want het is een leuke manier om elkaar te inspireren! Ik zou zeggen: haal de set tevoorschijn en doe ook gezellig mee.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je zo enthousiast meedoet! Dit is een beauty zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is weer heel gaaf! Nog gefeliciteerd met je winnende kaart bij K&K. Was ook een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Rhodé! Gave combinatie van papiertjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel leuk kaartje is dit geworden, mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen