vrijdag 4 oktober 2019

Swap Friday met Daniëlle #4

Vandaag weer een swap met Daniëlle. Daniëlle was aan de beurt om een pakketje samen te stellen. Ik kreeg een ontzettend leuk pakketje thuisgestuurd. Alles was ook nog eens feestelijk ingepakt: een feestje om uit te pakken! 



Zoals je kunt zien gaan we aan de slag met kerstkaarten. De opdracht voor deze keer: maak een kaart waarbij je gebruik maakt van het stencil. 



Ik maakte met wit embossingpoeder en het stencil een sneeuwachtergrond op donkerblauw papier. In de cirkel met de tekst 'Merry Christmas' maakte ik een sneeuwlandschapje met een stukje DP uit eigen voorraad. En natuurlijk koos ik één van de leuke sneeuwpopjes. Wat zijn ze leuk! Ik ben blij dat ik een heel setje kreeg, want zo kan ik nog een heel aantal kaartjes maken. 

Ik ben heel benieuwd wat Daniëlle gemaakt heeft. Nemen jullie ook bij haar even een kijkje?

9 opmerkingen:

  1. wat een super lief kaartje heb je gemaakt leuk met die mooi sneeuw achtergrond.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig en heel mooi kaartje! Kerstkaartjes, jeetje, het lijkt nog zo ver, en toch gaat het snel!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje, met een fijne achtergrond.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw kaartje is ook ontzettend leuk zeg! Mooi hoe je die achtergrond hebt gemaakt! En die sneeuwmannetjes zijn echt heel gaaf.. Ik heb ze ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat een schattig kaartje!! Leuk om embossingpoeder te gebruiken bij het stencil. En ook de leuke merry Christmas stans past er zo goed bij! Geeft mij weer inspiratie om mijn spullen te gebruiken :-) Ik heb art screen ink van Heidi Swapp gebruikt. Dat is inderdaad een soort pasta, komt er iets dikker op te liggen. Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk swap-pakket en een heel lief kaartje! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk pakket! En wat een tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tof pakket heb je van Daniëlle gekregen! Een feest om uit te pakken, maar vast ook een feest om mee te werken. Prachtig zoals je op deze kaart het stencil hebt gebruikt. Sneeuwpopje komt goed tot zijn recht zo in die tekstcirkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk Rhodé!! Ik snap wel dat je blij was met je pakketje. Echt een feestje, zo kan je een heel stel kerstkaartjes maken.
    Mooie nieuwe foto ook!! (van jezelf)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen