maandag 30 september 2019

Liftchallenge #143

Bij de Liftchallenge is er weer een leuke, nieuwe challenge: vul de die cuts met stempels en verhoog het bovenste gedeelte. Er zijn superleuke voorbeelden en ik wilde graag meedoen. Ik koop nooit stansen bij mijn stempelsets, maar ik had nog een stempelset van Gerdine te leen met bijbehorende stansen! Home sweet home van Lawn Fawn. 




Afgelopen weekend nam ik even de tijd om te knutselen. Ik koos een stukje roze DP. Ik stanste en stempelde de huisjes. Ik kies meestal oranje en geel bij roze, maar deze keer wilde ik eens wat anders. Daarom koos ik aqua bij het roze en kleurde daarmee de huisjes. Tenslotte stempelde ik een bannertje uit dezelfde set om het kaartje af te maken. 

Sommigen van jullie vragen af en toe hoe het is op mijn werk. Inmiddels begin ik steeds meer gewend te raken aan mijn nieuwe job. Het zal echt nog even duren voor het helemaal vertrouwd is, maar veel dingen gaan al steeds meer vanzelf. De eerste weken voelde ik me net een stagiaire omdat de dingen niet vanzelf gingen. Maar ik heb geen spijt dat ik hiervoor gekozen heb en ik ga elke dag met plezier naar m'n werk! Dat is erg fijn! 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Rhodé,
    wat een gaaf kaartje met die huisjes. En handig dat je net zo'n setje te leen had. En een heel leuk setje!
    Fijn dat je nieuwe baan goed bevalt. Tuurlijk kost het tijd. Ik betrapte mezelf in het begin van een nieuwe baan dat ik niet vroeg: hoe doen we dat? Maar hoe doen jullie dat? En zodra je het over we hebt, zit het goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje Rhodé...ik vraag me af of er alleen een stempel achter zit of heb je het stansje gestempeld en erachter geplaatst...ik twijfel bij anderen ook!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is zo leuk!
    Toffe kleuren!
    Fijn dat je met plezier gaat werken. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje! En fijn dat je nieuwe baan bevalt! De eerste weken zijn altijd erg intensief maar dat gaat vanzelf beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke set, leent zich uitstekend voor deze challenge! Lieve kleurtjes ook bij elkaar.
    Fijn dat de nieuwe baan bevalt, binnenkort ben je helemaal ingeburgerd. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Rhodé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke set had jij te leen! Super leuk de huisjes en heerlijke kleurtjes!
    Dank je wel weer voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen