maandag 2 september 2019

MFT Sketch Challenge#452

Afgelopen weekend liet ik een kaartje zien dat ik maakte als guestdesigner voor DCL. Daar had ik een tijdje geleden gewonnen. En omdat ze hun tienjarig bestaan vierden, ontving ik een superleuk pakketje van Yvonne van  Bruggen! Er zaten onder andere een stel prachtige papiertjes in. Ik ben vaak te zuinig met  m'n papiertjes. Maar nu ging ik er lekker mee aan de slag. En toen sneed ik toch nog verkeerd... Gelukkig zat er nog eenzelfde papiertje in het pakket en kon ik toch nog maken wat ik wilde.



De diertjes heb ik al een tijd geleden gekleurd. Nu kwamen ze goed van pas! Het was even wat passen en meten met de 'tekstballonnetjes', maar ook dat is gelukt. 

Met dit kaartje doe ik graag mee met de Sketch Challenge#452 van MFT.

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. Mooie papiertjes ontvangen. Past perfect bij de diertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, geweldig, dat papier van SU.
    En helemaal leuk met de diertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke combi, dit papier en de jungle diertjes! Ik vond het vroeger ook altijd moeilijk om mooi papier te gebruiken maar dat mooie papier in de kast laten liggen is ook zonde toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik dacht dat ik de enige was die zo zuinig is op z'n papiertjes. Als ik een stuk "verpruts" moet Vincent altijd lachen dat ik daar zo van baal. Het is maar papier, hoor ik dan.... Dit kaartje is wel super leuk geworden!! Mooi gecombineerd met de beestjes en de tekstballonnen.

    BeantwoordenVerwijderen