zondag 1 september 2019

DCL herfst!

Aan het begin van de zomer won ik een challenge bij DCL. Vandaag mag ik daarom guestdesigner zijn voor de nieuwe challenge. Hierbij mag je je laten inspireren door het thema 'herfst' of de mooie herfstfoto. 




Ik liet mij inspireren door het thema 'herfst' en maakte een kaart met een leuke set van MFT. Het ideale van deze set is dat je ze niet hoeft in te kleuren. Lekker snel klaar, dus! 




Inmiddels ben ik begonnen bij mijn nieuwe job. Het kost energie om een nieuwe organisatie te leren kennen, maar het geeft ook veel energie dat het een nieuwe uitdaging is! Ik stap met plezier op de fiets om aan het werk te gaan, dus dat is een goed teken.

7 opmerkingen:

  1. Supermooi herfstkaartje! Heeee jij ook een andere baan?! Dat kost zeker veel energie, maar wel heel tof om te lezen dat je met plezier op je fiets stapt om te gaan werken. Goed teken. En om jouw vraag te beantwoorden: dat gezicht op mijn kaartje is een stukje washi tape.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nieuwe baan! En ja, logisch dat het ff wat energie kost. Maar ik lees ook dat je met plezier gaat, komt goed dus! Je kaartje is enig, die beestjes zijn zó tof! Werk ze komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Rhode,
    je kaartje is erg leuk! En zeker handig dat je niet hoeft in te kleuren. Ja, logisch dat het energie kost, maar wat fijn dat je nu al met plezier naar school gaat en op de fiets! Dat was ook een dik pluspunt, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart! Fijn dat je onze gast designer bent en veel succes in je nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief herfstkaartje! Ik heb deze set ook ooit in de uitverkoop gekocht maar nog veel te weinig gebruikt. Ik vind deze diertjes zo leuk! Ook mooi hoe je je layout hebt gedaan!! Heel veel succes met je nieuwe baan, de eerste weken zijn altijd extra zwaar maar zo te horen komt dat wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Rhodé! Bedankt voor je bijdrage als guest-designer aan de DCL uitdaging van de afgelopen 2 weken.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen