maandag 16 september 2019

Liftchallenge #142

Bij de Liftchallenge zag ik een leuke challenge. Het is de bedoeling om een afbeelding te stempelen, in strookjes te snijden en op een kaart te plakken. 

Ik koos voor de stempels van Altenew: Painted Poppy. Ik heb ze ooit gekocht omdat ik er zulke mooie kaarten mee zag. Maar ik blijf het moeilijk vinden om ze te gebruiken. Simpelweg stempelen geeft niet zo'n mooi effect. Deze keer maakte ik m'n papier nat en stempelde toen de kleuren voor de bloem. Dat beviel me eigenlijk wel goed. In een stempelsetje van CraftEmotions vond ik de tekst 'sterkte' die er qua formaat en stijl wel bij past. Het papier in drieën gesneden en opgeplakt. Heel eenvoudig, maar wat mij betreft helemaal af. Het was niet zo gepland, maar ik vind het eigenlijk wel mooi dat er op ieder strookje iets anders is: de bloem, de knop en de tekst.




Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn blogposts. Altijd zo leuk om te lezen! En voor degenen die mijn vorige blogpost gelezen hebben: de sloffen waren heerlijk. Ik heb van allebei een klein stukje genomen. Je moet tenslotte toch even proeven wat je zelf gemaakt hebt, toch?!

10 opmerkingen:

  1. Ha, ik lees net jouw reactie op mijn liftkaart dus ik kom de jouwe ook meteen bekijken! Wat is deze ook leuk!! Echt ook zo’n kaart waarvan de stroken meerwaarde geven. Heel geslaagd! En nu ga ik nog even naar je vorige berichtje over de sloffen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede tip! Het geeft zo net een aquareleffect, heel leuk. Mooie kaart.
    En: je hebt groot gelijk! Zonder proeven kun je een ander niet adviseren, haha :)

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel mooi.
    Rustig maar dat is juist de bedoeling bij deze kaart. Super!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie afbeelding voor deze challenge en een prachtige kaart! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Rhodé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi weer! Deze stempel leent zich inderdaad perfect voor deze lift juist door zijn eenvoud. Mooi ook de techniek die je gebruikt hebt, zo krijg je een beetje een waterverf look. Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PRACHTIG !!
    Helemaal mijn ding.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herkenbaar! Dat je soms door de vb iets koopt, maar daar zelf wat minder goed mee uit de voeten kan. Soms na een tijdje lukt het ineens wel! Zie deze kaart. Goed idee met het water! Mooie strakke kaart. Dank je wel voor het meedoen Rhodé

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi sterkte kaartje!! Helemaal super hoe je het hebt verdeeld met die 3 vakjes.
    Mooi ook hoe je hebt ingekleurd.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het hoeft niet zo ingewikkeld te zijn...prachtig van eenvoud! Ik hou ervan.
    Wat een mooi blog heb je!
    Leuk dat je mee hebt gedaan met de liftchallenge

    BeantwoordenVerwijderen