vrijdag 11 oktober 2019

Simply Graphic

Van mijn verjaardagsgeld bestelde ik een aantal stansen van Simply Graphics. Het is een Frans merk dat je hier in Nederland bijna niet ziet. In ieder geval ben ik het, behalve bij Gerdine, nog niet tegengekomen op een blog of Instagram. 

Woensdag kwamen de spullen binnen en ik popelde om er mee aan de slag te gaan! Gisteren ben ik er 's avonds even mee bezig geweest. 





Zowel de blaadjes, takjes als het bannertje zijn van Simply Graphics. Ik moest even zoeken tussen mijn tekstjes naar een tekstje dat in het bannertje past. Maar zowel de kleine als de wat grotere teksten uit mijn set van CraftEmotions passen erin. 

Naast de stansen bestelde ik ook een paar vellen DP. En je raadt het vast al: ik durf er bijna niet mee aan de slag te gaan, want dan is het straks op... Dit weekend heb ik wat meer knutseltijd. Wellicht dat ik dan toch dat mooie papier ga gebruiken. Ik heb het tenslotte daarvoor gekocht!

4 opmerkingen:

  1. Prachtig en klassevol !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie stansen zijn het. Je kaart is prachtig en ik zie het: je durfde inderdaad niet in het DP te knippen. Heel herkenbaar, maar na heel veel jaar ben ik er nu eindelijk iets makkelijker in...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een PRACHTIGE en stijlvolle kaart!

    BeantwoordenVerwijderen