maandag 16 december 2019

MFT Sketch Challenge #467

Bewust heb ik afgelopen weekend even wat knutseltijd genomen. Echt mijn manier om weer op te laden voor een nieuwe week met een bomvolle agenda ;). 

Ik ging lekker aan de slag met de Sketch Challenge van MFT. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar als ik met die schetsen werk, lukt het me bijna altijd om een kaartje te maken waar ik tevreden over ben. 

Dit is de schets:



Ik wilde graag de laatste sneeuwpopjes van Daniëlle opmaken. Ik had er nog drie en op de schets staan vier cirkels. Ik plaatste mijn tekstbannertje in de eerste cirkel, zodat er geen lege cirkel is. Het tekstbannertje, de cirkelstansen en het DP is van MFT. 



Nog een poosje en dan heb ik lekker vakantie. Ik heb er zin in! Met m'n zusje ga ik nog een dagje op stap. Iemand nog een tip voor een leuke hobbywinkel in Brabant of Zuid-Holland. Ik ken eigenlijk alleen Doe@ding (ook heel leuk om naar toe te gaan, natuurlijk!)

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje! Mooi is dat paars! Lekker bijna vakantie, ik zie er echt naar uit!
    Gezellige plannen heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah.... hel leuk dit kaartje! Door de sneeuwpopjes heb ik een idee hoe groot de cirkels zijn, omdat ik de sneeuwpopjes stempels ook heb. Mooi in paars.
    EN hobbywinkel... ja de Egel in Rotterdam. Doe@Ding ken ik ook, nog nooit geweest. Trouwens in de winkel van de Egel ook nog niet... Sterkte deze week en dan genieten van twee weken kerstvakantie! Lekker hoor, gezellige tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie leuk!! Ik werkte tot voor kort eigenlijk zelden met schetsen maar krijg ook steeds meer de smaak te pakken. Deze schets zag ik al en vind hem heel erg leuk, zeker in deze uitvoering met de leuke sneeuwpopjes. Gaaf gedaan!! Echt leuke hobbywinkels zijn er eigenlijk niet in Brabant zover ik weet dus daar kan ik je niet mee helpen. Fijne vakantie vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart! Je hebt de sneeuwpopjes goed gebruikt ;-) Geniet van je vakantie, heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart! En nu is het dan zover: vakantie! Veel plezier met al je leuke plannen en hele gezellige feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij staat op mijn kast te pronken! De kerstspullen zijn al opgeruimd maar deze laat ik nog lekker even staan, hij is echt prachtig, ben er heel blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen