donderdag 26 december 2019

Op de valreep

Het kan nog net vandaag: een kerstkaartje plaatsen. Ineens bedacht ik dat ik nog niet heb laten zien welke kaartjes ik voor mijn zusje maakte met de hondjes. Ik wilde eigenlijk 8 verschillende kaartjes maken, maar dat was te ambitieus. Dus maakte ik ook wat dezelfde. 

Het werden vier echte CAS-kaartjes:



Vandaag staat er een spelletjesdag op het programma. De oudste twee zijn inmiddels oud genoeg om mee te doen met de meeste spelletjes. Allerlei spelletjes die een tijdlang in de kast bleven liggen, worden nu tevoorschijn gehaald. Gezellig!



4 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes. We speelden afgelopen dagen ook veel spelletjes. Zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, super mooi ! Helemaal mijn ding !
    Nog fijne, gezellige feestdagen !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is erg leuk! Schattig hondje is het! EN gezellig spelletjes doen. Soms lukt het me ze zover te krijgen... vroeger zoveel spelletjes gedaan! Altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kerstkaartje!! En wat een gaaf idee om zo lekker met z'n allen een dag spelletjes te doen. Zelf moest ik met kerst werken maar vanavond voordat ze naar bed gingen hebben we ook nog gezellig spelletjes gedaan.
    Hele fijne jaarwisseling en tot 2020!! Dat je maar weer veel leuke dingen maken mag in het nieuwe jaar!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen