vrijdag 3 januari 2020

Swap met Daniëlle

Vandaag weer tijd voor de swap met Daniëlle. Voor dit kwartaal mocht ik een pakketje samenstellen. Ik koos deze spulletjes uit:




De opdracht voor vandaag was om een kaartje te maken met gebruik van de stans van de hartjesballon. Ik heb er flink mee zitten stoeien. Ik had iets in gedachten, maar dat werd toch niet helemaal naar mijn zin:




Toen maakte ik een echt CAS- kaartje. Ik twijfel of het niet een beetje tè CAS is, maar ik denk dat alles wat ik er aan toe zou voegen er juist afbreuk aan doet. Toch maar zo, dus;)



5 opmerkingen:

  1. Twee heel verschillende kaartjes. Ik vind het kaartje waar je niet helemaal tevreden over bent wel heel lief! Jij had iets in gedachte en ik kijk er blanco naar, als je dat doet is het volgens mij een leuke kaart hoor! Je CAS kaart vind ik erg mooi, ik houd wel van veel wit op zijn tijd. En dat rode hart springt er lekker uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allebei erg leuk! Ook degene die jij anders in je hoofd had zitten! Lekker vrolijk. Je tweede kaart vind ik iets heel sjieks hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hoor, helemaal niet té CAS! Ik vind het juist prachtig dat zwart met rood tegen al dat wit! En je verjaardagskaartje is ook helemaal top met die frisse kleurtjes. Leuk gedaan!! Ik ga ook snel even bij Danielle kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei hartstikke Leuke en heel verschillende kaartjes! Tof pakketje heb je gemaakt, ziet er top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zeg deze kaartjes! Vooral de echte CAS-versie vind ik helemaal top. Love it ;-)

    BeantwoordenVerwijderen