zaterdag 11 januari 2020

Guestdesigner Els Brigé

Een tijdje geleden won ik een prijs bij Els Brigé. Superleuk! Naast een waardebon (direct besteed, natuurlijk), kreeg ik ook de eer om deze maand twee keer guestdesigner te zijn. Ik ging dus lekker aan de slag met mijn nieuwe spulletjes. De schattige pinguin mocht als eerste uit de verpakking. Ik kleurde gelijk een heel aantal pinguins, zodat ik een voorraadje kaarten kon maken. Op mijn blog een sneak peak. Op het blog van Els vind je de volledige kaart. Neem dus zeker een kijkje!


6 opmerkingen:

  1. Oh wat gaaf dat je 2 gastdesigner bent!! Ik kon hem nog niet vinden maar ik kijk later nog wel eens. Maar je sneakje ziet er super uit!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje dit...ik ga bij Els kijken...nieuwsgierig hihi!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net op het blog bij Els Brigé gekeken, wat ontzettend leuk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben meteen gaan kijken, superlief deze serie geboortekaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dubbel leuk: een prijs winnen en gastdesigner mogen zijn. Je sneak peak ziet er veelbelovend uit. Ik klik even door :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maakte je een leuke serie met de gewonnen prijs! Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen