zaterdag 21 maart 2020

Cornelie 50!

Een paar weken geleden schreef Cornelie op haar blog dat ze bijna 50 werd. 50 jaar is toch zeker wel een kaartje waard, dus ging ik aan de slag. Ik heb even zitten dubben tussen 'kleurrijk' of 'aqua', omdat ik die twee regelmatig bij haar voorbij zie komen, maar ik ben uiteindelijk toch voor 'kleurrijk' gegaan. Ik heb zitten snuffelen tussen mijn papiertjes en kwam twee blokjes tegen van een paar jaar geleden. Ze zijn van hetzelfde merk en combineren goed. Ik koos een aantal patroontjes uit en ging wat schuiven, snijden, weer schuiven, enz. Cornelie maakt zelf veel shakerkaartjes, dus dat wilde ik ook voor haar doen. 



En deze keer heb ik ook aandacht besteed aan de binnenkant:



Wat een hectische week is het geweest! Zondag hoorden we dat de scholen moesten sluiten en de hele week ben ik druk geweest met het thuisonderwijs van de kinderen van mijn klas, terwijl ik ondertussen mijn eigen kids moest helpen met hun schoolwerk. En bij dat alles werd ik vergezeld door onze peuter die geen idee heeft van de dingen die er spelen. Ik heb vanmiddag lekker in het zonnetje zitten knutselen om even bij te komen. Fijn is dat dan, zo'n hobby!

6 opmerkingen:

  1. Super vrolijk kaartje heb je gemaakt voor Cornelie!
    Ja het zijn hectische tijden...sterkte en blijf gezond!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een kaartje voor Cornelie, heel leuk gedaan! Het zijn bizarre tijden. Kan me voorstellen dat je na zo’n hectische week even me-time nodig had.... succes weer de komende week maar eerst genieten van de zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, voor jou is het wel dubbel druk op deze manier! Gelukkig dat je dan kunt ontspannen door onze hobby. EN deze kaart is echt super! Cornelie is zelf van de schudkaartjes dus dat ze hem mooi vindt is niet de vraag ;-)
    Sterkte komende week ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel wit en frisse kleurtjes! Ik herken er zeker de stijl van Cornelie in. Ze vind hem vast prachtig! Inderdaad fijn om een hobby te hebben en zo even je gedachten te kunnen verzetten. De kinderen zijn zelf ook helemaal uit hun normale routine wat het allemaal nog net even lastiger maakt. Terug naar Rust, Regelmaat en Reinheid deze dagen.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja helemaal in de emmer hoor je kaartje! Super de kleurtjes en ik ben gek op shaker cards! Maar dat is bekend ;-) Hartstikke bedankt!

    Iedereen is van slag en iedereen moet op zijn of haar manier z'n draai zien te vinden. Het zijn gekke tijden waar we met z'n alle door heen moeten.
    Ik ben ook blij met mijn hobby!
    Sterkte met alles en blijf gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow wat tof om een shaker voor Cornelie te maken omdat ze daar zelf ook zo goed in is. Hij is super mooi geworden.
    Succes met thuis leren/ werken te managen met ook een peuter in de buurt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen