dinsdag 31 maart 2020

MFT Color Challenge #138

Bij de MFT Color Challenge zag ik leuke kleurtjes voorbijkomen. 


Ik zocht tussen mijn bloemenstempels naar een geschikte set en kwam al snel uit bij de Bold Blooms van MFT. Al veel gebruikt en ik blijf hem erg leuk vinden. Ik stempelde op een witte kaart diverse bloemen in de kleuren van de challenge. Daarna stanste ik een blauw randje en zocht ik een roze stukje DP die er goed bij paste. Ik had nog een strookje DP van MFT liggen, dus dat kwam mooi uit. Met letters van MFT stanste ik het woord 'happy' drie keer uit en legde die op elkaar. Tenslotte nog een strookje met 'birthday'.



En ook de binnenkant heb ik deze keer niet vergeten. Het komt er niet altijd van, maar ik krijg er steeds meer plezier in om ook met de binnenkant iets te doen. 





4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk fris en vrolijk kaartje Rhodé! En de binnenkant ook zo mooi afgewerkt. Het werkt wel verslavend hoor om ook de binnenkant te doen. Mijn kaartjes voelen nu echt 'niet af' als ik aan de binnenkant nog niets gedaan heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk frisse kleurtjes! Erg leuk, ook de binnenkant. Hier word een jarige vast blij van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi en vrolijke kaart is dit en leuk dat je de binnenkant ook meenam...top dus!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit vind ik ene heel mooi kaartje! Zo vrolijk en zo mooi van kleur! Ook de binnenkant is prachtig, dat maakt het kaartje helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen