vrijdag 3 april 2020

Swap met Daniëlle #10

Vandaag weer een nieuwe swap met Daniëlle! Deze keer zocht Daniëlle het pakketje uit. Ik kreeg het mooie pakketje een paar weken geleden. 




Zwart, goud, bijtjes: prachtig om te zien! Maar hoe ga ik dat verwerken tot een mooie kaart? Soms heb je dat, he?! Prachtig papier, maar hoe verwerk je het op je kaart? Ik vind dat wel het leuke van zo'n swap: je wordt echt even 'gedwongen' buiten je comfortzone te gaan. Het grappige was dat ik, toen ik eenmaal aan de slag ging, niet meer kon stoppen! Het ene na het andere kaartje rolde uit mijn handen. En toen waren mijn bijtjes op! Gelukkig was Daniëlle zo lief om mij nog wat extra bijtjes te sturen. Zo kon ik weer lekker verder. 

De opdracht voor vandaag was: maak een kaart met goud-zwart-wit. Ik maakte er een shaker van.




Om het bijtje er goed bij te laten passen, streek ik met een kwastje wat transparante inkt op het bijtje. Daarna strooide ik er wat goud embossingpoeder op. Zo past het bijtje er helemaal bij! 

5 opmerkingen:

  1. Een shaker, wauw!! Ik vind je kaart echt heel mooi geworden, heel knap gedaan! Ik ben zo benieuwd naar de rest van je kaartjes :-) Ik kleurde de bijtjes met Stickles, embossingpoeder is ook slim!! Fijn weekend, het wordt mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty Rhodé! Gaaf dat gouden bijtje er op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooi schudkaart Rhodé. Leuk zoals je het bijtje bijpassend hebt gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi pakketje en je eerste kaart is super. Ik ben benieuwd naar de andere. Lief dat Danielle je nog wat bijtjes stuurde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat werd een leuke kaart! Benieuwd naar de andere#x

    BeantwoordenVerwijderen