woensdag 8 april 2020

Birthday Project MFT

Bij MFT doe ik regelmatig mee met de Sketch Challenge of de Color Challenge. Daarnaast is er ook altijd een langer lopende challenge: Birthday Project. Daarbij wordt iets specifieks gevraagd. Deze keer is de opdracht om een verjaardagskaart met bloemen te maken. Ik heb hele mooie bloemenstempels van MFT die ik hier wel voor wilde gebruiken: MFT Flashy Florals. Ik stempelde een heleboel bloemen in roze, oranje en geel. Buiten in het zonnetje knipte ik ze uit. Later plakte ik ze op een gekleurde achtergrond en koos ik er een tekst bij. 'Happy' is uit een andere stempelset van MFT, maar ik vind hem zo leuk bij de 'birthday' stans. Met de gele kaart doe ik mee bij MFT.




Ik heb nog wat bloemen over, daar kan ik nog wel 1 of 2 kaarten mee maken. 

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn beiden heel vrolijk en mooi! De "happy" past inderdaad goed bij de "birthday", leuk bedacht zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben helemaal fan van deze kaartjes! Prachtig van kleur en hoe je het kleurverloop gemaakt hebt. Ik heb hem opgeslagen... wie weet zie je iets soortgelijks nog wel eens langs komen op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes! Ik heb deze set ook en het is één van mijn favorieten. Leuk om te zien hoe verschillende kleurkeuze echt een ander effect geeft. Ik vind ze super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zeg! Zulke mooie bloemen in hele mooie tinten. Gaaf dat woordje happy bij de birthday stans. Houd ik van. Gezellige paasdagen, blijf gezond! En geniet even van de rust. Dat lesgeven op afstand kost veel energie heb ik gemerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe kaarten!! En wat mooi om te zien hoeveel verschil kleur maakt. En ze zijn allebei goed gelukt. Ik zou niet kunnen kiezen welke ik de mooiste vindt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen