vrijdag 24 april 2020

Sweet safari

Met de stempelset 'sweet safari' van MFT maakte ik een kaartje voor een jarige uit mijn klas. Jammer dat we het nu niet op school kunnen vieren. Ik ben benieuwd of we straks alle verjaardagen alsnog willen gaan vieren. Dat worden wel heel veel feestjes;)



Ik heb vandaag in de tuin gewerkt om zo nog even van de zon te genieten. De komende dagen zal het wat minder warm zijn, dus ik heb het er nu nog maar even van genomen. Vannacht slaap ik met één van de kinderen in het tentje in de tuin. Aan het begin van de week hebben we hem opgezet. In wisselende samenstellingen hebben we al in het tentje geslapen. De kinderen genieten er enorm van. Leuk om te zien hoe blij ze worden van iets simpels.

2 opmerkingen:

  1. Superleuk en lief kaartje Rhode! En wat een goed plan van dat tentje! Enig , dat vergeten je kinderen nooit meer!

    BeantwoordenVerwijderen