zaterdag 18 april 2020

Dutch Card Lovers #329

Bij Dutch Card Lovers is het momenteel de uitdaging om een kaart te maken in de kleuren rood-wit-blauw-oranje. Ik had nog twee jarigen op mijn lijstje staan die 30 april jarig zijn. Nicole gaf het ook al aan: die dag blijft toch een beetje bijzonder. Ik ging aan de slag en maakte twee kaarten. Met de eerste doe ik mee bij DCL. 





De tweede is voor iemand die nog heel goed weet hoe het is om op Koninginnedag jarig te zijn!








Inmiddels is de vakantie begonnen. Het zal anders zijn dan anders. Ik hoop heel erg dat er wat versoepeling gaat komen. Al zouden we maar eens bij iemand op bezoek mogen (met afstand natuurlijk). Wel lekker dat we nu even geen thuisonderwijs hebben. Dan kunnen we de teugels even wat laten vieren;)

9 opmerkingen:

  1. Allebei je kaarten zijn erg gaaf, Rhodé! De cirkel, het bootje op de mooie golven en het detail van het ankertje vind ik top!
    Op de tweede de franjes en de zigzagjes met de cirkel en het verjaardags cijfer ook! Ze zijn ook mooi strak, hou ik wel van.
    Fijn dat je meedoet met DCL met de eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk!! Alle twee heel origineel en zo strak gemaakt, echt super gedaan. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een gaaf kaartje die met dat bootje! Superleuk met dat ankertje. EN je tweede kaart is ook heel mooi met al die franjes.
    Heel soms ga ik even op visite bij 1 van mijn kinderen, op gepaste afstand en wat voelt dat gek..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke kaarten, die met het bootje vind ik helemaal geweldig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn het twee prachtige kaartjes geworden Rhodé!!! En ook de binnenkanten zijn super! (ja verslavend hè..) Het kaartje met het bootje is mijn favoriet, dat ankertje aan het touwtje.. echt super!
    Mijn vader komt hier ook nog af en toe op bezoek. Hij woont alleen en zou anders echt vereenzamen. Natuurlijk houden we wel rekening met de gepaste afstand.
    Ik wil je hier ook nog even bedanken voor de prachtige verjaardagskaart die ik van je kreeg. Hij staat hier op mijn werkkamer en ik geniet nog elke dag van de vrolijke bloemen en kleurtjes. Ook al zo een kaart die helemaal 'af' is, zowel van buiten als van binnen.. ik houd er van! Dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes, in de Hollandse kleuren. Mooi ook met die franjes. Ik ben heel benieuwd wat er morgen aangekondigd wordt, in ieder geval fijn dat je even niet de hele dag bezig hoeft te zijn met onderwijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toppers! Vooral di met het bootje. Zó leuk! Onwijs mooi gemaakt, je inspireert me. Ik heb dit setje ook liggen...
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke hollandse kleurenkaarten heb je gemaakt Rhodé.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee hele leuke kaarten heb je gemaakt in dit thema. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen