donderdag 11 juni 2020

Dutch Card Lovers #331

Bij Dutch Card Lovers zag ik de nieuwe challenge: maak een kaart met een cut-out. Ik heb al een paar keer niet meegedaan, dus ik wilde graag weer een keer meedoen. En hier had ik bijna direct een idee bij. 





Ik wilde graag een stans van MFT gebruiken die ik al een paar jaar geleden gekocht heb. Maar tot op heden nog weinig gebruikt. Ik had mijn pinguins op de pak liggen en ben daarmee aan de slag gegaan. Bij het opruimen was ik een papierblokje tegengekomen dat leuke papiertjes heeft, maar waar ik niet zo goed raad mee wist. Het leek me wel leuk om die met de pinguin te combineren. Ook aan de binnenkant heb ik gedacht. Toen ik het kaartje bijna af had, kwam er per ongeluk zwarte inkt aan mijn hand en kwam dit zo op het witte papier aan de binnenkant. Het was niet meer te redden. Ik was zo blij dat ik het nog niet had opgeplakt! Op de achterkant nog een keer gestempeld en toen ging het wel goed. Gelukkig! 

Om het goed te kunnen laten zien heb ik er een filmpje van gemaakt. Dit soort kaarten is lastig op de foto te zetten.


Ik bekeek alles nog eens en bedacht toen dat twee pinguins veel leuker was. Nu zijn ze gezellig met z'n tweeën. Want zeg nou zelf: een feestje in je eentje...?!

12 opmerkingen:

  1. Echt superleuk, Rhodé! Heerlijke kaart, zo lekker vrolijk! Fijn dat je weer meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart en inderdaad mazel dat je nog niet geplakt had. Tuurlijk is het met zijn tweetjes leuker dan alleen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart is dit...echt leuk gedaan!
    Een ongelukje zit nog steeds In een klein hoekje toch...ik had het gisteren met stempelen bij het maken van een geboortekaartje maar toch opgelost gelukkig want ik was al eens opnieuw begonnen!
    Deze can jou is top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Rhodé,

    het os een leuke vrolijke flipkaart geworden.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat superleuk Rhodé! Het zijn wel broertjes denk ik hè anders had je ze natuurlijk anderhalve meter uit elkaar moeten zetten! Het flipkaart modelletje is ook echt heel leuk voor deze challenge. Ik heb de stans ook maar vergeet hem altijd te gebruiken... Bedankt voor de reminder dus en voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja wat een leuk kaartje. Heerlijke kleurtjes en heel tof die 2 vriendjes eh...broertjes ;-)
    Leuk ook een filmpje, ik vind het een leuke toevoeging aan je blogbericht.
    Dit model heb ik ook ooit voor een kerstkaart gebruikt, maar zelf gesneden en gerild.
    Deze challenge staat ook nog op mijn to do list, eerst nog een paar andere dingen afmaken.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Rhodé. Leuk gedaan hoor met die "hap"!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rhodé,
    Dank je wel voor de bewondering op mijn blog!
    Ik heb hier ook eens rondgesnuffeld, echt ook leuke werkjes!
    Tof om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig stel die pinguïns van jou. En ja met z'n tweeën is het wel zo leuk. Mooi model ook. Ik heb er geen speciale stansen voor maar ik maak ze door ze half door de machine te draaien. Wel even wat meewerk maar wel leuk als het lukt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Feesten die je minimaal met z’n tweeën;-) Superleuke kaart met die vrolijke pinguïns erop, Gaaf het filmpje om nog beter te laten zien hoe de kaart in elkaar zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart Rhodé! Grappig met de pinguïns. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk hoor zo met die pinguins. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen