vrijdag 3 juli 2020

Swap met Daniëlle #13

Vandaag weer tijd voor de swap met Daniëlle! Het is alweer een jaar geleden dat we ermee gestart zijn. Ik was deze keer aan de beurt om het pakketje samen te stellen. Aan het begin van de lockdown ging ik op zoek naar leuke spulletjes om te bestellen. Helaas ging er iets fout tijdens het bestellen. Door een fout op de site kreeg ik deels andere spullen dan ik besteld had. Helaas was het bedrijf niet welwillend en ervan overtuigd dat bij hen geen fouten gemaakt werden. Kortom: geen enkele mogelijkheid om dit samen netjes op te lossen. Je begrijpt: daar bestel ik dus nooit meer. 
Gelukkig zat het belangrijkste wel in het pakketje: het papierblokje en stempelsetje dat ik had uitgekozen. Helaas geen bijbehorend stansje voor Daniëlle. Het pakketje is dus wat eenvoudiger geworden, maar het gaat Daniëlle vast lukken om er leuke kaarten mee te maken. 



De opdracht voor vandaag was: gebruik het stempelsetje. 




Ik zag ergens de donuts met armpjes en beentjes. Dat leek mij ook wel leuk:




Hier in huis is het stempelsetje met veel enthousiasme ontvangen. Mijn meiden zijn er ook al druk mee aan de slag gegaan. Ze knutselen nu ook graag en ik moet nu weleens naar mijn spullen zoeken als ze ermee bezig zijn geweest, haha!

4 opmerkingen:

  1. Ik snap wel dat je meiden enthousiast zijn over de stempeltjes, ze zijn ook super leuk!! Je hebt ook twee kaartjes gemaakt voor vandaag, ik ook! Ik ga zelfs dit weekend al met de volgende opdracht beginnen, die vind ik ook leuk. En mijn favoriete papiertje moet ik nog even bewaren, maar dat komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verhaal over die winkel...niet echt klantvriendelijk dus en idd afstrepen van je shoplijstje!
    Je kaart is superleuk hoor...wat zijn die stempels leuk...snap dat je kids ze leuk vinden haha!
    Enig papierblokje koos je erbij...top!
    Fijn weekend!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de donuts ook met stans, ik moet ze dringend eens gaan gebruiken.
    Goede service is toch wel heel belangrijk , volgende keer ergens anders...
    Het papier is SUPER mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks dat je het anders had gepland toch wel een tof setje geworden. Gaaf die donutkaartjes. En leuk bedacht met die handjes en voetjes eraan. En super toch dat je meiden het ook leuk vinden. Gebeurd hier ook, maar tot nu toe ligt het nog niet op hun kamer.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen