maandag 20 juli 2020

MFT Sketch Challenge#498

Ook deze keer doe ik weer mee met de Sketch Challenge van MFT. Dit is de schets van deze week:




Ik wist niet direct wat ik wilde maken. Daarom snuffelde ik tussen mijn stempels om te kijken of ik iets leuks vond waar ik mee aan de slag kon. En toen viel mijn oog op de set 'Polar pals' van MFT. Een leuke set voor een tafereeltje,  maar ook 'los' zijn ze leuk te gebruiken. 
En zo kwam ik tot het volgende kaartje:





Ook de tekst is van MFT. Afgelopen week zag ik bij iemand een kerstkaartje en reageerde ik nog dat ik nog niet zo met kerstkaarten bezig was. En nu heb ik ineens een zelf een kerstkaartje gemaakt! Wie weet rollen er deze zomer nog meer kerstkaartjes uit mijn hand!

7 opmerkingen:

  1. helemaal leuk is je kaartje geworden, lekker gezellig !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze set blijft tof en je hebt deze onwijs leuk gebruikt. Ik doe eigenlijk nooit mee met de schets van MFT. Vergeet ik gewoon, terwijl ik het wel altijd leuk vind om een schets te gebruiken...dus wie weet!
    Erg leuk je kaart! Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaart Rhodé!! En ja wel fijn dat je begonnen bent. Ik ben er op dit moment nog niet zo mee bezig maar in het voorjaar toen het nog fris was had ik wel inspiratie. Dus er is al een stapel klaar.
    Succes met het verhuisklaar maken. En tussendoor ook lekker genieten en af en toe even aan de knutsel.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Rhodé,
    dank je wel voor je reactie bij mij. Leuk te lezen. Ik praat ook ABN (denk ik). Toen ik in Leiden werkte vroegen mensen wel eens aan me waar ik vandaan kwam. Als ik ze liet raden dachten ze Brabant, ik heb niet eens een zachte g....maar als ik moe ben dan hoor je mijn Drenthse tongval, zegt me...
    Je kaart is heel erg leuk! Mooie sketch en als je eenmaal bezig bent, rollen er vast nog meer kerstkaartjes uit je handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat denk jij.. de zon schijnt, laat ik eens aan mijn kerstkaarten beginnen ha ha! Hij is wel superleuk hoor, grappig idee om de ijsschots als middelste cirkel van de schets te gebruiken. Ik heb deze set ook en vind hem nog steeds heel erg leuk. Prachtige binnenkant ook, dat zou al een kaartje op zich kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje, slim om alvast kerstkaartjes te maken, ik doe het ook. Maar vaak geen zin in, dus als ik zin heb worden het ook nog wel series. Mooi zoals je de binnenkant ook leuk hebt afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooierd! Ik heb al twee kerstkaartje gemaakt dit jaar, ik lig dus al voor op het schema van vorig jaar haha.... Scheelt weer in de "kerststress" straks. Mooie binnenkant ook!

    BeantwoordenVerwijderen