maandag 27 juli 2020

MFT Sketch Challenge #499

Ook deze week doe ik weer mee met de Sketch Challenge bij MFT. Dit is de schets:




Op de plek van de cirkels heb ik bloemen gekozen. Het vierkant heb ik gemaakt door eerst een post-it op mijn kaart te plakken. Daar omheen plakte ik andere plakbriefjes. Ik verwijderde de post-it en had toen een perfect vierkant om te blenden! 



Dit weekend ben ik druk geweest met een heel aantal 'bestellingen'. Mensen hebben dan eerder kaartjes bij mij gekocht en willen hetzelfde kaartje dan nog een aantal keer. Zo had ik inmiddels 12 kaartjes in bestelling. Ook al moest ik van sommige kaartjes drie dezelfde exemplaren maken, het kost stiekem best nog wat tijd. Maar nu ben ik bijna klaar!

Vandaag en morgen ben ik nog bezig met het opruimen en ordenen van allerlei spullen. Dan nog wat kleine dingetjes bijwerken en kan ik echt vakantie gaan houden! Ik heb er al zin in! 


9 opmerkingen:

  1. Wat mooi gedaan dat vierkant achter de bloemen! Een mooie, subtiele kaart, Rhodé! Dat zwarte tekst bannertje geeft net dat beetje meer, ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart Rhodé! De bloemen komen mooi uit op je achtergrond. Mooi, zacht geblend. En wat leuk zo'n bestelling, dat is echt waardering voor je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is dit Rhodé...heel fijntjes deze combi...ik hou er ook van hihi!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje! De achtergrond is heel subtiel op deze manier!
    Fijn dat het opruimen vordert, echt vakantie is wel nodig denk ik. Je krijgt het nog druk genoeg! Ga er lekker van genieten. Het mooie weer is er al een tijdje (bij ons in elk geval) maar de komende weken wordt het ook mooi, hoorde ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een prachtige, elegante kaart is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat tof weer Rhodé!! Grappig dat jij het zo oplost. Ik zou juist met een vierkant stans een vierkant in een A4 maken en op zo'n manier dat je hem recht onderaan het kaartje hebt. ( kan je er direct meer maken als ze die ook bij je bestellen haha).
    ik snap dat er best veel tijd gaat zitten in kaartjes van jezelf namaken. (vind je het wel leuk om te doen??)
    Geniet van je vakantie!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart! Fijne vakantie alvast! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig hoe je de schets verwerkt hebt. Ik vind het geblende achtergrondje heel mooi en zeker met de bloemen er op. Snap wel dat jouw kaartjes populair zijn bij je klanten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig gedaan! Leuk dat achtergrondje. En, nu écht vakantie?? Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen