donderdag 26 november 2020

Thanks

Onlangs werd onze jongste 4 jaar. Een hele mijlpaal. Voor het afscheid van het kinderdagverblijf kocht ik twee mooie prentenboeken en maakte ik een kaartje om de juffen te bedanken. Ik heb zelf al vaak ervaren dat een kaartje met een persoonlijke boodschap heel waardevol kan zijn. We zijn altijd heel blij geweest met dit kinderdagverblijf. Ze houden van ieder kind en kijken naar wat het kind allemaal kan en niet naar de dingen die het kind nog niet kan. 


Op de kaart een vliegtuigje. Onze puk vliegt eruit! De letters zijn van MFT. Ik heb ze al heel lang, maar ik gebruik ze nog graag. Geel gebruik ik niet zo snel, maar ik vond dit wel leuk. 
Het vliegtuigje is een stempeltje van MFT. Geen kleurwerk, dat is ook weleens lekker!


2 opmerkingen:

  1. Heel lief hoor...leuk cadeautje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk om dit persoonlijke kaartje bij het cadeautje te doen. En je jongste al weer 4 jaar!! De tijd vliegt. (letterlijk en figuurlijk)
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen