vrijdag 6 november 2020

Swap met Daniëlle #17

Vandaag zijn Daniëlle en ik er weer met onze Swap. Ik heb al heel wat kaartjes gemaakt met het superleuke pakket van Daniëlle:


Voor vandaag had Daniëlle de opdracht bedacht om een slimline kaart te maken. Ze had uit kraft en wit cardstock een strook gestanst. Eerst maakte ik een kaart met de kraft versie:


Met deze kaart doe ik mee bij hobbyhonkchallenges. Daar vragen ze een slimline kaart.


Met de witte versie maakte ik een CAS-kaart:

Hierbij gebruikte ik geen afbeeldingen uit het pakket, maar stanste ik kleertjes uit met een stansen van MFT. Zo is het weer een heel andere kaart geworden.

Omdat ik zo aan het genieten was van het maken van de herfstkaartjes maakte ik er nog een aantal:

Deze was een hele klus, maar wel erg leuk om te doen. Ik had er een filmpje van gemaakt hoe het eruit ziet als je aan het flapjes trekt, maar het lukt me nu niet om te uploaden. Dan maar zonder filmpje;) 


10 opmerkingen:

  1. Oh wauw!! WAUW!! Jij bent echt zo leuk bezig geweest met de herfst spullen, super om te zien! Je slimline kaarten zijn allebei heel verschillend en allebei leuk! En de andere kaartjes ook, top! Die flapjeskaart, wat een gaaf idee!! Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje zeg, wat had jij een inspiratie Rhodé!! Ik vind al je kaartjes echt geweldig!! En kan me voorstellen dat de flapjeskaart heel veel (en precies) werk was! Top allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjonge Rhode, jij was super enthousiast met het pakket. Leuk voor Danielle ook natuurlijk, die het uitgezocht had. En die slimline....kun je ook meedoen aan de challenge bij mijnhobbyhonkchallenges.
    Die zijn allebei ook erg leuk.
    Je watervalkaart is echt helemaal geweldig! Zo'n gaaf effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jemig wat laat jij hier veel kaarten te zien, wat leuk dat je zo geïnspireerd raakte door het pakket.
    Je watervalkaart is prachtig maar ook de slimline kaarten en de andere herfstkaarten. Je bent lekker bezig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super serie Rhodé!! Zo gaaf allemaal. Leuk om te zien zulke verschillende kaarten met 1 slimline model. Toffe herfstkaartjes en een hele mooie waterfall kaart. Mooi!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke serie is dit zeg! Erg leuk om deze verschillende kaartjes te zien. Stuk voor stuk mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, zat jij even lekker in de flow! Wat een prachtige serie kaartjes!! Je slimline kaarten maar ook de andere herfstkaartjes zijn stuk voor stuk super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een productie Rhodé! Het zijn stuk voor stuk juweeltjes van kaarten; geweldig!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heey Rhodé,

    dat is een hele gave serie kaartjes geworden!!! Heerlijk die herfstkleurtjes. Mooi designblokje ook.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een tof pakket, snap dat je daar blij mee bent! En wat heb je toffe kaarten gemaakt! Super mooi allemaal! Die flipkaart heb ik ook eens gemaakt, zonder stans, ehhh erg lastig, maar wel een voldaan gevoel als dit dan lukt ;-)
    Maar heel tof wat je hier allemaal laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen