vrijdag 30 oktober 2020

Guestdesigner CAS on Friday

Omdat pas gewonnen had bij CAS on Friday,  mag ik vandaag guestdesigner zijn. Superleuk, natuurlijk!

Het thema is deze keer:
KERST

Nou, dat is natuurlijk geen probleem in deze tijd van het jaar. Ik had nog een leuke stans van wantjes liggen die ik nog niet eerder had gebruikt. Ook deze stans is van Simply Graphics. Het merk is hier in Nederland niet zo bekend. Het is een Frans merk en ik heb daar rechtstreeks besteld. Ze hebben daar ook supermooi papier voor CAS kaarten. Je hebt vaak maar een klein strookje nodig, dus ik doe lekker lang met de paar grote vellen die ik toen besteld heb. 

Van Simply Graphics had ik geen papier dat geschikt is voor een kerstkaart. Ik had nog wel een paar strookjes papier van Alexandra Renke. Het zijn strookjes papier die qua maat overeenkomen met een boekenlegger.  Ik kreeg ze eens van iemand. Ik koos daar een grafisch patroontje uit. De lijntjes zijn goud en de sterretjes donkerrood. Ik vond nog een stukje bijpassend donkerrood op een strookje en het goud liet ik ook nog terugkomen in een glitterrandje.

De tekst heb ik ook uit een strookje van Alexandra Renke gesneden. De wantjes kregen nog een touwtje om het af te maken.

De bouw van ons nieuwe huis gaat lekker door. Het duurt nog een poos voor we de sleutel krijgen, maar ik ben alvast begonnen om op m'n gemak dingen voor het huis uit te zoeken. De vloer van de begane grond heb ik al gekozen. Ik heb ook al wat ideeën voor de muren. Ik geniet erg van dit proces. De grootste uitdaging wordt de raambekleding. Gelukkig heb ik de tijd en kan ik me rustig oriënteren. 

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart maakte je...supermooi!
    Ik ben fan van Renke-papier!
    Mooi gedaan maar welke stans gebruikte je van Simply Graphics op deze kaart?
    Onze dochter krijgt volgende week de sleutel en heeft het hele traject ook afgelegd waar jij nu in zit...leuke bezigheid toch!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie CAS kaart is het Rhode. Daar zijn die strookjes dan heel geschikt voor lijkt me. Geniet van het hele proces, zo leuk om alles te kunnen kiezen wat je zelf wilt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi vind ik je CAS kaart, dit is echt jouw stijl, top! Het glinsterstrookje maakt het helemaal af en wat zijn de wantjes leuk!
    Leuk zo dingen voor het nieuwe huis kiezen, en altijd makkelijk als het een leeg huis is nog w.b. plaatsen/leggen. Wij hebben sinds vorig jaar een nieuwe vloer beneden, hoop gedoe geweest, maar erg blij met de houtlook tegels.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, en super leuk dat je deze keer GDT wilde zijn ;O)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtkaart Rhodé! Het papier is zo mooi grafisch en de wantjes in wit op wit zijn ook prachtig. Ik ken het merk Simply Graphics inderdaad nog niet. En wat leuk hè dat inrichten! Onze Sverre heeft vanaf vandaag een kamer in Amsterdam dus die is daar ook druk mee en wij gaan de slaapkamer helemaal aanpakken. Ik zit nu uren op pinterest inspiratie op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi strak kerstkaartje!! Gaaf met die wantjes en de kleine glittertjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen