zaterdag 10 oktober 2020

CAS on Friday #190

Bij CAS on Friday vroegen ze om een herfstkaart. Nou, dat is geen probleem voor mij. Ik maak op het moment bijna alleen maar kaarten in herfstkleuren! 

Omdat ik eigenlijk nooit teveel kaartjes heb om te versturen naar mensen die wel even een hart onder de riem kunnen gebruiken, ging ik daarmee aan de slag. Ik kleurde een stuk cardstock in herfstkleuren en een ander stuk cardstock in groene tinten. Uit beide stanste ik een heleboel boompjes. Ik combineerde ze op diverse manieren en zodoende heb ik nu 12 kaartjes die veel op elkaar lijken, maar toch allemaal verschillend zijn! 

Met deze doe ik mee bij CAS on Friday:

En ik laat nog 2 andere zien:

Ik ga me dit weekend maar eens richten op verjaardagskaarten met bloemen. Iemand vroeg me daar om en ik heb bloemenstempels genoeg. Dat moet dus wel lukken. Wellicht maak ik ook nog een kerstkaartje. Ik heb even gekeken,  maar de teller staat nog maar op 2. Daar moet ik binnenkort dus ook maar eens mee beginnen. Voor je het weet is het december!

Voor mr.Linky nog even mijn kaart in een kleiner formaat:

8 opmerkingen:

  1. Oh daar was je al weer!! Hele toffe serie!! En je weet ik hou ook van series.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi door zijn eenvoudig. Prachtige CAS kaartjes.
    Fijn weekend,laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel mooi gedaan Rhodè! Die boompjes stansen heb ik ook volgens mij.... Dit zijn heel leuke kaartjes geworden. Fijn weekend, je hebt genoeg creatieve plannen zo te lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo jij hebt veel inspiratie op het moment! Deze zijn stuk voor stuk prachtig, Rhode! Benieuwd wat er nog meer uit je handen vloeit..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke boompjes stansen zijn dit, van welk merk zijn ze?
    Je kaarten zijn gaaf, heel simpel maar erg mooi.
    De groene vind ik het mooist door de verschillende formaten boompjes en het verspringen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi die boompjes in verschillende tinten en model. Ze staan prachtig op deze mooie stijlvolle kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaartjes zijn dit ook, wat een leuke stijl heb je zeg! Ik ben je gaan volgen om ook je nieuwe creaties te zien.

    BeantwoordenVerwijderen