vrijdag 2 oktober 2020

Swap met Daniëlle #16

Een paar weken geleden viel er een superleuk pakketje van Daniëlle op de deurmat. Perfect voor dit seizoen: allemaal herfstkleuren. Dit is het pakketje:

Oh, die afdrukjes! Ze zijn toch geweldig?! Ik ging direct aan de slag met de eerste opdracht: minstens 2 pompoenen op je kaart. Dat vond ik wel gelijk de lastigste opdracht. Een afbeelding van een diertje vind ik makkelijker. En ik heb ook geen tekststempels die zo passend zijn dat je er een CAS kaartje van maakt. Na wat denkwerk wist ik wat ik wilde maken.

In het blokje met papier zitten ook veel vierkantjes en rechthoeken met allerlei teksten. Die combineerde ik met leuke papiertjes. En toen konden de pompoenen ook hun plekje krijgen. 

Samen met een pompoen heb ik hem aan de juf van één van onze kinderen gegeven.

Je hebt afgelopen weekend ook al een kaartje gezien met spulletjes uit het pakket. Ik heb er inmiddels al heel wat kaartjes mee gemaakt. Voor je het weet is het tijd voor de kerstkaartjes. En deze spullen zijn te leuk om in de kast te laten liggen! 

Ik maakte ook dit kaartje:

Bij DCL vragen ze een kaart met bosdieren. Daar kan deze kaart dus mooi aan meedoen!

En nu snel kijken wat Daniëlle heeft gemaakt!

14 opmerkingen:

  1. Tjee Rhodé, wat zijn je kaarten leuk!!! Ik was al niet heel tevreden over mijn kaart, maar nu helemaal niet meer haha.... Super leuk om te zien en heel inspirerend! Bedankt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaarten zeg.
    Groetjes Ilonka
    https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf joh jouw kaartjes, het herftstkaartje met pompoen ook mooi afgewerkt aan de binnenzijde en de tweede met de leuke bosdieren vind ik ook een topper. Fijn dat je meedoet met DCL, Rhodé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die twee pompoenen van jou hebben een heel mooi plekje gekregen! Gaaf dat je op dat kaartje ook ruitjespapier hebt gebruikt. Dat heeft altijd iets knus, iets gezelligs. En dat past perfect bij de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten, erg goed gelukt.
    De bosdierenkaart vind ik echt super geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allebei enig, jouw herfstkaartjes! Echt DE TIJD om knusse kaartjes te maken! Fijn weekend! 🤎🍁🤎

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart met deze schattige bosdieren.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Dutch Card Lovers.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met zo'n tof pakket lukt het zeker!
    Je maakte PRACHTIGE kaarten. De tweede extra gezellig met alle dieren. En de eerste heel knus met de kleuren en afgewerkt detail aan de binnenkant. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, ze zijn erg mooi geworden! Die met de pompoenen vind ik minstens zo mooi als met de bosdieren (die heb ik ook! Leuk zijn ze!). Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaartjes Rhodé.

    Heerlijk herfstsfeertje warme kleurtjes.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige warme herfstkaartjes Rhodé! Ik was al helemaal weg van je pompoenenkaart maar de bosdiertjes zijn ook helemaal geweldig. Groot gelijk dat je nog snel even wat herfstkaartjes maakt voordat de kerstkaarten productie begint!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alle twee de kaartjes zijn heel erg mooi geworden!! Die met de bosdiertjes is ook echt heel leuk. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een mooie bijdrage bosdiertjes

    BeantwoordenVerwijderen