vrijdag 9 oktober 2020

Liftchallenge #153

Vandaag heb ik eens lekker de tijd genomen voor de Liftchallenge. Ik vond het ook deze keer weer een echte uitdaging. Maar wel een hele leuke! Heerlijk om hiermee bezig te zijn. Al zoekend door mijn bak met stansen, kwam ik cirkelstansen tegen. Die leken me leuk om te gebruiken. Uit het papier van de Swap met Daniëlle stanste ik 12 cirkels. Nu is het nog herfst, dus nu moet ik het nog lekker gebruiken! Ik sneed ze door de helft (een heel precies werkje!) En ging schuiven en draaien tot ze naar mijn zin lagen. Het dubbelzijdig tape eronder doen en opplakken was de grootste klus. 

Ik vond het lastig om te bedenken hoe ik het ging doen met een tekstje, maar uiteindelijk voor een eenvoudige rechthoek gekozen. Ten slotte nog wat enamel dots. Die komen ook uit het pakketje van Daniëlle. Ik had een tijdje geleden bij een kaart van haar gereageerd dat die enameldots zo leuk zijn en dat ik ze misschien ook maar eens aan moest gaan schaffen. Een paar dagen later viel haar Swappakket op de deurmat met... enameldots! Ze mailde me dat ze enorm had gelachen om mijn reactie op haar kaartje, want ze had ze allang klaarliggen. Ik gebruik ze nu goed en ik ga nog eens op zoek naar meer kleurtjes. 

Hieronder plaats ik nog een keer mijn foto's, maar dan in een andere maat. Ik heb de laatste tijd problemen met mr.Linky. Mijn foto uploaden lukt telkens niet. Heel vervelend. Als iemand nog een tip heeft: graag!

9 opmerkingen:

  1. Wat een giga gaaf idee!! Ik vind je kaart echt top! Leuk ook voor een mannenkaart. Je bent goed bezig met het pakket :-) Leuk om te zien! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan en prachtige kleuren bij elkaar. Goed bedacht om de cirkels te halveren daardoor kun je de kleuren eindeloos combineren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Rhodé! Echt een heel gave kaart, wat een goed idee! Mooie kleuren ook samen! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge en je upload is nu echt wel goed gelukt, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat ontzettend leuk gedaan! Die ga ik onthouden, ben er weg van!
    Geen idee waarom je de foto's niet kunt uploaden. Daar heb ik dan weer geen last van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een prachtige kaart!!
    top idee om de cirkels door te snijden. prachtige kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow dit is wel heel tof Rhodé!! Zo gaaf gedaan. Ik heb er ook eentje klaar liggen maar deze is echt veel mooier.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dit is heel tof! Ik dacht even dat je de set bij Simon Says Stamps had gekocht. Daar zag ik ook zoiets dergelijks. Heel mooi. Top gedaan! Dank je wel voor het meedoen weer met de lifchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw, wat vind ik deze gaaf! Het lijkt een beetje op het werk van Laura Bassen, zij maakt ook altijd van die grafische kleurrijke kaarten, ik houd er van!

    BeantwoordenVerwijderen