maandag 19 oktober 2020

Simply Graphic


Ik maakte een serie kaarten met papier en stansen van Simply Graphics. Je kunt hier hele mooie CAS kaarten mee maken. Deze keer ging ik voor turquoise.  Op de foto vallen de witte blaadjes wat weg, maar in het echt kun je ze goed zien.


Als je CAS kaarten maakt is het heel belangrijk dat alles klopt. Ook het materiaal van je basiskaart moet goed zijn. Ik heb een poos gezocht naar het goede papier. Uiteindelijk kwam ik uit bij Marshmellow van Bazzill. Maar toen ik het pas weer wilde bestellen kon ik het nergens vinden. Omdat ik het weleens gekocht heb bij Doe@ding, stuurde ik heb een mailtje. Ook al stond het niet op de site, ze ging het voor me regelen. Ik zocht ook nog ander papier en ook daar werd ik keurig bij geholpen. Binnen enkele dagen had ik keurig de bestelling binnen. Het is echt heel fijn om zo goed geholpen te worden. Het is echt een aanrader om daar te bestellen!

11 opmerkingen:

  1. hoi Rhode,
    je kaarten zijn prachtig. En wat je schrijft over CAS kaarten klopt helemaal! Het lijkt vaak makkelijker dn het is. Bij jou klopt het zeker allemaal. Dat papier is ook hel fijntjes.
    Fijn dat je zo goed geholpen bent bij Doe@ding. Ik heb er 1 keer wat besteld, moet toch weer eens kijken daar...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn ook weer van die prachtige kaarten. Ik ken het merk wat je noemt nog niet maar ik vind dat grafische wel heel erg mooi. Ook het wit op wit is prachtig. Je boompjes kaarten van je vorige post zijn ook heel mooi, ik heb weer veel gemist op je blog zag ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten! Die takjes van Simply Graphic zijn zo mooi. En ja, de service bij Doe@ding is echt uitstekend. Ik ben laatst ook weer zo goed geholpen toen ik een regenboogstans wilde bestellen (voor Basje ;-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke reeks ! mooie kaartjes zijn het zo geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie serie kaartjes Rhodé! Ik vind je Lift-challenge kaartje echt een topper, mooi gedaan en origineel!
    Dankjewel voor je reactie op mijn huizen-kaartje 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Rhodé! De CAS look is perfect. Mooi papier en ook de takjes erbij vind ik gaaf! Doe@ding is een fijne zaak, heb ook wel ervaren dat ze goede service bieden. Het Marshmellow karton van Bazzill is fijn, heb er ook nog wat van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super CAS kaarten!! Ook mooi om sterkte kaarten te maken met die gave papiertjes denk ik.
    Fijn dat je zo goed bent geholpen.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, cardshoppe marshmallow van Bazzill, ik gebruik dit al járen! Niet goedkoop, maar je wilt niet anders meer!!
    Prachtig. Ik hou van deze stijl. Mooi gemaakt en iid het klopt. Dat kun je niet uitleggen. Kwestie van gevoel denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaartjes Rodé! Super mooi gemaakt en de combi is perfect bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé wat een top tip, dat je dat papier bij Doe@Ding kunt bestellen.... Ik kocht het altijd bij Bij Oma Dee, toen die ging stoppen heb ik een voorraadje ingeslagen maar dat is bijna op.... Je kaartjes zijn echt super, prachtig!! Ik houd hier wel van!

    BeantwoordenVerwijderen