dinsdag 29 september 2020

MFT Color Challenge #150

Prachtige herfstkleuren bij de Kleurenchallenge van MFT


Met het herfstweer van de laatste tijd, zit ik ook met mijn kaartjes helemaal in herfstsferen. 

Ik pakte de Flashy Florals van MFT erbij en stempelde de bloemen en blaadjes in de kleuren van de challenge. Ik plakte het geheel op een kraftkaartje. Ook het tekstje stempelde ik op kraft. Een randje vellum erachter en klaar! Ik denk zomaar dat mijn tante deze binnenkort uit mijn kaartenbak vist als ze weer kaartjes komt halen ;)

6 opmerkingen:

  1. Wat prachtig vrolijk kaartje...mooi gestempeld hoor. Leuk dat je tante enthousiast is!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi herfstkaartje!! Op de één of andere manier maak ik nooit herfstkaarten.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje met zulke warme kleuren !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie bloemenkaart, Rhode. Vellum geeft altijd wat moois aan een kaart op deze manier. Ik heb weer last van dat robot gedoe. Ik begrijp er niets van. Bij iedereen bij wie ik een reactie achter wil laten vraagt hij of ik een robot ben. Dat kost me heel veel tijd, want ik volg een boel bloggers....zo irritant.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een erg mooie kaart! Die set heb ik ook, nog veel te weinig mee gedaan. Leuk om ze op deze manier te gebruiken! Mooi destail, dat vellum randje!

    BeantwoordenVerwijderen