donderdag 3 september 2020

Liftchallenge #151

Na de zomerstop is de liftchallenge weer begonnen met een nieuwe challenge: een easle card. Ik had niet eerder zo'n model gemaakt. Maar wat een leuk modelletje is dat! 

Een collega van mijn man is opa geworden en mijn man vroeg of ik een kaartje wilde maken. Dus ben ik daarvoor aan de slag gegaan. 

De set de ik heb gebruikt is van Avery Elle. Ik stempelde,  stanste en kleurde de afbeeldingen. Daarna stempelde ik in drie keer de tekst 'een kleinkind'. Zo past het in de ronding van de cirkel. Het ruitjespapier van de achtergrond heb ik aan de voorkant terug laten komen. Toen ik daar de tekst op had gestempeld,  bedacht ik dat ik natuurlijk iets verhoogds moest hebben, zodat de kaart kan blijven staan. Dat heb ik opgelost met de kleine vlindertjes.

Ik maakte een aantal foto's van het kaartje en wilde de beste uitkiezen. Maar, oh help, toen zag ik vlekken op het kaartje. Bij het oppakken van het kaartje had ik de nog natte tekst vastgepakt. Wat baalde ik! Gelukkig heb ik nog 1 foto van het moment voordat ik de vlekken veroorzaakte.  Ik heb het gelukkig nog een beetje weg kunnen poetsen, maar een klein beetje zie je het toch nog wel. Ik zou inmiddels toch moeten weten dat die zwarte inkt van mij veel tijd nodig heeft om te drogen, zou je denken. Blijkbaar ben ik hardleers ;)

5 opmerkingen:

  1. Ohhh wat baal je dan hè, als je zo’n vlek maakt.... ik herken het wel. Je hebt wel een super schattige en leuke liftkaart gemaakt! Ik wil er ook nog mee aan de slag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is echt weer superschattig. Zo jammer als je dan zelf een vlek veroorzaakt. Ik heb het ook , maar dan vooral als er inkt aan mijn vingers zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh wat een lief kaartje! Wat zul je gebaald hebben toen je erachter kwam dat je vlekken op je kaartje had gemaakt. Heb er zelf ook wel eens last van, vooral als ik te vlug wil hihihi!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschattig is het zeker, mooie kleurtjes koos je ook! O jee, herkenbaar! Ik heb dat ook weleens, net als GerJanne als er inkt aan mijn vingers zit ...zo balen!!
    Fijn dat je meelift, Rhodé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje!! En wat snap ik dat je baalde van de vlekken. Zo herkenbaar! Zo'n lieve uitstraling dit kaartje echt een plaatje! Dank je wel weer voor het meedoen Rhodé.

    BeantwoordenVerwijderen