maandag 14 september 2020

MFT Card Design Clean and Simple

Bij MFT kun je op dit moment in drie categorieën meedoen met een challenges. Card Design Superster 2020 heet het. Ik koos voor 'clean and simple'. 

Ik had al snel een ideetje. De 'penguin party' van MFT paste daar goed bij. De achtergrond gaf ik heel subtiel nog een blauw kleurtje. Op verschillende manieren liet ik de 4 kleuren terugkomen die ik gekozen had voor deze kaart. 

Het is altijd een uitdaging om een CAS-kaart te maken. Net iets teveel dingen op je kaart en het is niet meer CAS. Maar nu is het duidelijk: het draait om de twee feestende pinguïns! 

Het knutselen was afgelopen weekend extra uitdagend. Vorige week zijn er foto's van ons huis gemaakt voor de verkoop. En dan moet echt alles opgeruimd worden! Ik moest dus weer even zoeken naar mijn snijmachine en een paar keer naar de zolder voor papier. Ik had dus gelijk wat extra beweging, haha! 

9 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart heb je gemaakt en hij is ook echt CAS hoor...top gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje! En zeker Cas. Heel goed gelukt!
    Oh dat weet ik nog van ons huis...wat een gedoe was dat met 5 kleine kinderen...succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en lief CAS kaartje met een prachtige en subtiel achtergrond!
    Succes met de verkoop! ik weet dat het er allemaal zo mooi mogelijk op moet staan en ook bij kijkers ben je weer bezig. Maar alles voor een goed doel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jhee ik heb echt superveel gemist op je blog zie ik. In Frankrijk hadden we geen wifi en ik zie dat je behoorlijk veel gemaakt hebt. Echt prachtig allemaal! Ik vind jouw stijl zo mooi!! Dit is ook weer een toppertje, cas en toch supervrolijk met de guitige pinguins. Succes met de verkoop van je huis, hoop dat het snel lukt want ik weet uit ervaring hoe irritant het is als je steeds je spullen weg moet bergen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super deze pinguins!! Alles klopt gewoon.
    En succes met het verkopen van jullie huis. Als dat achter de rug is kan je weer even los.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk kaartje is dit! Ik word helemaal blij van die twee pinguïns. Ahhh huis in de verkoop, spannend! hebben jullie al iets anders op het oog?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toevallig hier beland Rhodé, en wilde even laten weten dat ik dit een pracht van een kaart vind, zo met die leuke pinguïns als blikvanger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had jouw kaartje helemaal gemist.... wat een vrolijkheid!! Super leuk! En nu maar duimen.... ;-) Hopelijk wordt jullie huis snel verkocht. Met kinderen zijn die bezichtigingen helemaal een gedoe steeds, dat opruimen..... fijne zondag nog!!

    BeantwoordenVerwijderen